Test Novosti: Dačija logan MCV 1.5 DCi

V. N.

17. 05. 2016. u 14:20

“Dačija logan MCV” je višenamensko vozilo u kojem ima mesta za petoro odraslih putnika, s najvećim prtljažnim prostorom u klasi od 573 litra

Тест Новости: Дачија логан МЦВ 1.5 ДЦи

NOVI karavan “Dačije”, model “logan MCV”, koji smo imali na višednevnom testu, pokazao je da rumunski automobilski div s Karpata, pod okriljem francuskog “Renoa”, ne odustaje od oprobanog recepta.

Za relativno malo novca, a često se radi o najmanjem iznosu u klasi, dobijate robustno, ekonomično vozilo, dopadljivog, modernog dizajna.

Dačija logan MCV” je višenamensko vozilo u kojem ima mesta za petoro odraslih putnika, s najvećim prtljažnim prostorom u klasi od 573 litra. Naravno, kada se preklope sedišta, dobijate “kombi” radnu jedinicu od 1.518 litara korisnog prostora.

Pri tome, peta vrata, koja počinju od branika, visoko se otvaraju, a udaljenost od tla je svega 589 mm, što znatno olakšava utovar i istovar. Ne treba zaboraviti ni činjenicu da je dužina prtljažnog prostora 1.054 mm, a da s preklapanjem suvozačevog sedišta možete da utovarite i predmete duge 2,10 metara.

Vozilo ima masu od 1.016 kilograma sa benzinskim i 1.077 kg sa dizel motorom, a maksimalna dozvoljena masa je 1.570 odnosno 1.605 kilograma.

Naravno, “logan MCV” nije namenjen samo za prevoz tereta i robe, pa su dizajneri znatno ulepšali unutrašnjost vozila. Tu je nova tamnosiva ili dvobojna instrument tabla sa preglednim i savremeno dizajniranim instrumentima, brojčanici hromiranih ivica i pre svega funkcionalne komande najnovije generacije.

U zavisnosti od nivoa opreme, hromom su izvedene ivice ventilacionih otvora, logotip na upravljaču i ukras na ručici menjača. Središnji stub je naglašen bojom usklađenom s komandnim ručicama i ukrasnom pločicom na upravljaču.

Logan MCV ima sasvim novi multimedijalni sistem “medija NAV”, ugrađen u središnju konzolu, s velikim ekranom dijagonale 18 centimetara, osetljivim na dodir. Tu je radio-blutut sistem. Navigacija ima dvodimenzionalni ili trodimenzionalni prikaz iz ptičje perspektive. Uređaj upotpunjuje USB priključak, kao i komande na upravljaču.

Pod haubom vozila na našem testu nalazo se dobro poznati “dizelaš” 1.5 DCi (sa 90 KS), opremljen i start-stop sistemom, pa smo uspeli da zabeležimo sjajnu prosečnu potrošnju goriva od pet litara na 100 pređenih kilometara. To je nešto više od prosečne deklarisane fabričke potrošnje od 3,8 litara, ali treba napomenuti da nismo mrdnuli iz grada. Pri tome, model na našem testu imao je i eko-mod, sistem za uštedu goriva koji smanjuje i emisiju štetnih gasova.

Najjeftinija benzinska verzija “logana MCV” (1.2, 75 KS) košta 8.090 evra, a najjeftinija dizel varijanta (1.5 DCi, 75 KS) košta 11.000 evra.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

VASKE

10.06.2016. 09:57

Mi imamo dve službene Dačije Sandero, koje se voze, ljudi moji to je ZLO. Zašto ? Eksterijer tu i tamo, enterijer Zastava iz 90'. Nema šta unutar vozila da se kaže ne da je dobro nego da je prosek 90% enterijera nije ni za 5000 Evra a ne za 8000. Fijat Punto FERARI ZA DAČIJU u svim segmentima.

Zlatko

24.03.2017. 01:45

@VASKE - U potpunosti se slazem sa komentarom da je fiat punto ferari u odnosu na Daciju