Opel astra 1,6 CDTi - Iskorak ka premijum klasi
28. 04. 2016. u 12:30
Novi model se pokazao dostojnim laskave titule "Evropskog automobila 2016." "Matriks" svetla i "velnes" sedišta nisu više rezervisana samo za skuplje modele

NOVA "opel astra" je bez sumnje prava zvezda automobilskog sazvežđa ove godine. Ovenčana titulom "Evropskog automobila 2016.", smelo dizajnirana, izrađena od vrhunskih materijala, počevši od visokokvalitetnog čelika do prvoklasne kože na sedištima, pogonjena ekonomičnim, a opet veoma moćnim agregatima, krcata najnovijim tehnološkim rešenjima, "astra" je po mnogo čemu prevazišla C segment.
Na testu "Novosti" imali smo zadovoljstvo da uživamo u vožnji bogato opremljene "astre", koja je pod haubom imala dizel-agregat, poznati CDTi, 1,6-litarske zapremine sa 130 KS (320 nm obrtnog momenta) sa automatskim menjačem, koji do stotke stiže za sasvim zadovoljavajućih 9,6 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 203 km na čas. Pri tome, fabrički podaci o prosečno potrošena 3,4 litra dizela na 100 kilometara uopšte ne predstavljaju rezultat u "idealnim uslovima", naročito na otvorenom putu. Kada je potrošnja u pitanju, ovaj automobil "oprašta" i nešto "težu" nogu na gasu.
Dizajn "astre" je veoma dinamičan, sportski naglašen i među najmodernijima u klasi. Posebnu crtu mu daje takozvani lebdeći krov. Unutrašost je prefinjena, izuzetno savremena, sa atraktivim detaljima. Komandna tabla deluje sportski, moćno. Obruč upravljača, sa svim neophodnim komandama, izuzetno je lepo skrojen. Svi instrumenti su pregledni, lako čitljivi.
Sedišta su priča za sebe. Posebno dizajnirana, uz saradnju sa vodećim nemačkim zdravstvenim institutima, AGR sedišta su vrhunac ergonomije, široka, udobna, a vozačevo ima naziv "velnes" - masira i ima mogućnost ventilacije. Oko deset odsto vrednosti vozila čini cena sedišta! To dovoljno govori o nameri "Opela" da i kupcima iz C segmenta dočara udobnost znatno više kategorije.

"Astra" je krcata najsavremenijom tehnologijom. Sistemi kojima raspolaže pomoći će vozaču ne samo da bezbednije vozi, javljajući mu kada dolazi vozilo iz "mrtvog ugla", sprečavajući da bez migavaca, odnosno nevoljno, izađe iz svoje kolovozne trake. Pomoći će i da se uparkirate na minimalnom prostoru. "Astra" će asistirati i u izbegavanju frontalnog sudara. U toj situaciji do brzine od 80 km na čas zakočiće, a do brzine od 40 km na čas "astra" će potpuno stati!
* 1.809 mm je širina "astre"
* 1.485 mm je visina
* 136 KS ima 1,6 CDTi motor * 3, 4 litra dizela je potrošnja
Ovaj sistem, nazvan "Opelovo oko", sastoji se od radara, kamera, senzora i radi savršeno.
"Opel" se sa pravom diči i svojim novim svetlosnim sistemom "matriksom". Vozite uvek sa upaljenim dugim svetlima, a sistem se stara o tome da ne zaslepite vozilo iz drugog pravca ili vozača u vozilu ispred vas. Kada skrećete, krivina će posebno biti osvetljena. Jednostavno rečeno "astra" i "matriks LED svetla" će vam vožnju noću učiniti zabavnijom, prijatnijom i nadasve bezbednijom.

Početna cena "opel astre" za osnovni benzinski motor je 13.500 evra, a u ponudi su hečbek, sedan i karavanska verzija.
NAGRADA
Pored titule Car of the year, u Evropi je nova "opel astra" pobrala desetak najprestižnijih nagrada iz raznoraznih oblasti i kategorija. U Srbiji je, u izboru Asocijacije automobilskih novinara, proglašena za najbolji automobil u kategoriji vozila do 15.000 evra.

Techa
14.05.2016. 23:27
Skučen auto, ružan iz profila, lep zadnji deo u Alfinom stilu.Motor besprekoran (šta bi oni bez Fijata) a cena bezobrazluk!
Komentari (1)