Porodični štediša u najlepšem odelu
27. 04. 2016. u 12:30
"Reno talisman grandtur" - Cena vozila sa dizel-motorima u Srbiji od 22.190 evra
.jpg)
SVOJU limuzinu D segmenta "talisman", francuski gigant "Reno" predstavio je u Srbiji na "BG kar šouu" posle kojeg je počela i zvanična prodaja.
Karavanska verzija u salone stiže veoma brzo, a "Reno" je objavio i cenovnik "grandtura", što ne treba da čudi jer potražnja za ovakvom vrstom automobila u Evropi, pa i kod nas, raste. Naime, čak 54 odsto vozila iz D segmenta koja nađu put do kupca su karavani, a ovaj segment polako osvaja srca i vozača u Srbiji.
Cena vozila sa dizel-motorima je od 22.190 evra, a u pitanju je provereni dizelaš 1,5 dCi sa 110 KS. Najjeftiniji benzinac košta 26.190 evra, a radi se o modernom TCe agregatu radne zapremine 1.618 kubika sa 150 KS.
U ponudi su i benzinac TCe sa 1.618 ccm i čak 200 "konja", a dizel verzije imaju i motore od 1.598 kubika sa 130 i 160 KS. Ova dva motora uparuju se i sa automatskim menjačem EDC.
Dizelaše karakteriše izuzetno mala potrošnja koja za motor 1,5 Dci sa 110 KS prema fabričkim podacima, u mešovitom režimu vožnje iznosi 3,6 litara na 100 pređenih kilometara. I benzinci su veoma ekonomični, pa tako, proizvođač navodi da najslabiji agregat troši svega 5,6 litara benzina na 100 km!
.jpg)
Naravno, cene zavise i od nivoa opreme, a u ponudi su četiri nivoa: Life, Business, Zen i Initiale Paris.Standardna oprema je više nego bogata. Između ostalog tu su dvoozonski klima-uređaj, putni računar, asistencija prilikom polaska na uzbrdici, elektropodizači, tempomat...
Zanimljivo je da su dimenzije karavana istovetne kao i kod limuzine. To je samo dokaz da je "Reno" veoma skladno vajao svoj "grandtur" sa željom da dizajn privuče bar onoliko kupaca koliko i praktičnost, koja karakteriše ovakvu vrstu vozila.
"Reno talisman grandtur" je krcat raznim praktičnim rešenjima koja olakšavaju korisnicima svakodnevnu upotrebu. Na primer, ako su vam ruke zauzete, ako nosite robu za utovar, dovoljno je samo da stopalom, uz uslov da vam je ključ u džepu, "mahnete" ispod zadnjeg branika i vrata prtljažnika će vam se automatski otvoriti.
* 1.868 mm je širina
* 1.465 mm je visina
* 2.809 mm je međuosov. razmak
* 572/1.681 l je prtljažnik
Prtljažnik je širok, pod ravan, a zapremina veoma impresivna. Od 572 litra standardne zapremine, veoma lako, obaranjem sedišta dobijate "kombi" - skoro 1.700 litara prtljažnika!
"Talisman grandtur" predstavlja veliki adut "Renoa" u D segmentu. Dizajn, moderni motori, kvalitet, vozne karakteristike nešto su što, kažu u "Renou", garantuje zadovoljstvo kupaca.
.jpg)
elektricar
27.04.2016. 18:02
Za 12.000 Evra, koliko je ovaj "auto štediša" skuplji od "normalnog" automobila čovek može da kupi dovoljno goriva da se vozi 14 godina, ako prelazi 10.000 km. godišnje. Pa, o kojoj uštedi se "govori" ???
@elektricar - @ elektricar.A tek koliko se ustedi pesaciti 14 godina..po mogucnosti bez obuce i carapa..To je "stednja" brale..
@elektricar - Kad se tako praviš pametan ti onda kupi Volgu, jer ekonomičnost nije važna.
Где нестаде дизел мотор од 1,9 и 2,0.Ови малолитражни мотори су навијени да издрже 5-6 година и онда да мораш да купиш други ауто (јер се замена мотора не испалти)Није Рено једини са овом филозофијом, цела ауто индустрија се досетила те рупе на саксији.
Komentari (4)