Novi “ford B-maks” skrojen za velegrad
11. 02. 2014. u 12:27
Ovaj automobil je opremljen sa čak sedam vazdušnih jastuka. Krcat je elektronskim sistemima najnovije generacije. Cena za model s benzinskim motorom 10.990 evra.
NOVI “igrač” u sve oštrijoj tržišnoj utakmici “gradske lige” - “ford B-maks”, predstavlja pravo osveženje. Moderan, među tehnološki najnaprednijim malim automobilima u Evropi, novi “B-maks” je u osvajanje srca kupaca krenuo sa, tvrde u “Fordu”, dobitnom kombinacijom lakog pristupa, jedinstvenog dizajna i vodeće ekonomičnosti u klasi. Jasno je da je “B-maks” zabrinuo i konkurenciju podižući standarde u klasi gradskih automobila.
Naime, “ford B-maks” menja tradicionalna razmišljanja o malom automobilu. On predstavlja pionirski koncept kakav do sada nije pokušao da primeni bilo koji drugi proizvođač automobila. Pri tome, veliki adut je i cena. Jer na našem tržištu (uvoznik “Grand motors”) ovog “mališana” možete pazariti već za 10.990 evra.

Prema fabričkim navodima, prosečna potrošnja ovog agregata pod haubom “B-maksa” iznosi svega 4,9 litara. Još ekonomičniji su “dizelaši” 1.5 TDCI i 1.6 TDCI sa 75, odnosno 95 KS, koji troše 4-4,1 litar dizela na 100 km.

Novi “B-maks” krcat je elektronskim sistemima najnovije generacije. Između ostalog, opremljen je “Fordovim”, glasom aktivirajućim, sistemom povezivanja SYNC, koji, pored ostalih funkcija, ima i funkciju pozivanja u vanrednim situacijama koja omogućava putnicima da pozovu pomoć u slučaju nesreće.

Tu je i napredni sistem “aktiv siti stop” koji pomaže vozačima da pri malim brzinama kretanja izbegnu sudare sa stacionarnim vozilima ili vozilima ispred njih koja se kreću sporije.

Premda je ovaj automobil samo za 11 cm duži (4.077 mm) od “fijeste” s petora vrata i puna 32 cm kraći od nove generacije modela “C-maks”, on je pozicioniran tako da zadovolji sve veću potražnju za automobilima kompaktnijih dimenzija i nudi odličan unutrašnji prostor koji je u stanju da primi predmete dužine i do 2,35 m.
DULE
11.02.2014. 16:13
Леп ауто. Предност су и квалитетни дизели кубикажа 1.4, 1.6, 2.0, 2.2 који су пореклом из Peжоа, исти се уграђују у Цитроен, Волво, Мазду, Јагуар, Ленд Ровер. То је доказ квалитета мотора и предност је и њихово одржавање и поправка јер их познаје велики број механичара у земљи за било коју наведену марку. Мада мислим да Форд прави најквалитетније аутомобиле од наведених марки. То је слично као и за TDI моторе групације VW, Aуди, Сеат, Шкода. Пежо је направио први дизел за ауто после Мерцедеса.
@DULE - У предходној поруци нисам прецизизирао, Jaguar и Lend Rover су луксузна класа па и поред Ford/Pezo дизела нису директни конкуренти Fordu, Pezou, Citroenu, Volvou, Mazdi.
Jedini proizvodjac na svetu koji ugradjuje grejace (Quickclear) u prednje vertobransko staklo pa nema struganja vetrobarana kada zaledi ili brisanja kada je magla. Otapa led za 2-3 minuta. Fordov patent zadnjih 28 godina i doprinosi bezbednosti. Grejaci se ne vide jer su jako sitni i postavljeni vertikalno. Postoji demonstracija (video klip) na Youtube pod nazivom ,,Ford's Quickclear Windscreen Technology". Ja ga imam u Mondeu i odlicna je stvar. Fordova vozila su isto vrh kao i dizeli.
@Boki - Odlicna stvar. Imam ja u Focusu. Vise se isplati doplatiti to prilikom kupovine kola jer je korisnije i doprinosi bezbednosti nego npr. aluminijumske felne koje kasnije uvek mogu da se kupe. Koliko me je nerviralo kod ranijih automobila koje sam vozio kada je kisa, napolju hladno pa pocnu stakla da magle a za ledenu kisu, led, sneg, struganje zamrznutog vetrobrana i smrzavanje decice na zadnjem sedistu dok ja to radim da ne govorim. Ford je to resio pa planiram i sledeci auto da mi buse Ford.
A gde mu je gepek? Ovo na slici je mizerno za ovaj tip automobila
Komentari (6)