Ojadilo je tačno vreme
19. 02. 2011. u 20:47
Staricu Olgu Bogosavljev (93) skupo stajalo okretanje broja 95. Nije obaveštena da je usluga poskupela 750 odsto
OLGA Bogosavljev, penzionerka iz Novog Miloševa, banatskog sela u opštini Novi Bečej, uskoro će zagaziti u 93. godinu. Pola života telefonski je pretplatnik, a sada će zbog naglog poskupljenja ovih usluga, za koje nije znala, ostati bez jedne i po penzije!
Baka Olga skoro uopšte ne vidi. Slabo čuje, retko izlazi iz kuće, teško se kreće. Jedina veza sa svetom, uglavnom sa unukom Draganom Belićem, koji takođe živi u Novom Miloševu, joj je telefon. Krajem prošle godine, za novembar, stigao joj je uvećan račun. Skoro 5.000 dinara. Razlozi za brigu povećali su se kada je račun za decembar skočio na 7.000 dinara!
- Moja baba-tetka, kako je „po lalinski“ oslovljavam, uznemirila se i nasekirala - kazuje Dragan Belić. - Nije joj bilo jasno zašto su računi tako veliki. Tada sam odlučio da se raspitam na korisničkom broju 9813.
Nisu mogli da mu udovolje i pošalju listinge bakinog broja, jer to jedino može da zahteva korisnik telefona. Nije pomoglo ni uveravanje da je baka stara i da ne čuje. Posle još nekoliko pokušaja, u kojima je traženo da baka Olga pročita broj svoje lične karte, listinzi su konačno stigli...
- Tada sam saznao da su neke telefonske usluge poskupele za 750 odsto! Radi se o pozivanju broja 95 za tačno vreme. Ranije je poziv koštao 1,2 dinara, a onda je poskupeo na 9,1 dinar, plus PDV od 18 odsto... Moja baba-tetka nema televizor, ne sluša radio, ne čita novine. Niko je nije obavestio o poskupljenju, a dnevno je po 20-30 puta okretala 95 da bi saznala koliko je sati - priča Dragan Belić, koji je izračunao da posle poskupljenja obaveštenje o tačnom vremenu košta kao 22 minuta razgovora u mesnom, ili 6 minuta u međumesnom saobraćaju.
Mukama starice tu nije kraj. Pošto ima malu penziju, a rok je da račun plati do 20. februara, ponovo uz pomoć unuka pokušala je da izdejstvuje neku povoljnost - plaćanje u rate ili oslobađanje dela računa.
- Nisam uspeo ništa da sredim elektronskom poštom i pozivanjem korisničkog broja - kaže Dragan. - Insistiraju da se pismom obratim direkciji u Beogradu, ili da baba-tetka dođe u Zrenjanin i potpiše ugovor o plaćanju na rate. Možda može da se izdejstvuje i neplaćanje telefona. Ali, mora na lekarske preglede u Novi Bečej i kod specijaliste u Zrenjanin da bi dokazala da je skoro slepa.
Baka Olga kaže da ne zna šta će. Ali, dok se ne odluči, veli, ne sme ni da pomisli da telefonom pita koliko je sati.
Propast drzave
19.02.2011. 21:24
Jadni smo mi pored onoga ko danas vodi Srbiju! Sirota starica, dusa me boli kad vidim ovakvo izivljavanje nad narodom!
Zaista i pored najbolje volje ne vidim smisao objavljivanja ovakvog teksta. Nije znala da je usluga poskupela 750 posto?! Pa sta? Ko joj je kriv? I na kraju nije joj racun 70.000 dinara, nego 7.000, dinara neka se pretrpi i plati za svoju lakomislenost...
@jovan - Stvarno ne mogu da verujem, pa starica ima 93 godine i ti kazes ko joj je kriv za njenu lakomislenost, ne mogu da verujem sta si napisao, e dokle ide nasa zloba i pakost...
@jovan - kako to rezonujes.Doci ces i ti, ako ti Bog dadne, u godine te starice, pa dobro pazi da i tebe tako nesto ne snadje , da ti se vrati kao bumerang. U zivotu sve se placa i sve se vraca. Jer, narodna izreka veli:"zlo cini-zlu se nadaj", "zlo koje pozelis drugome desice se tebi, ili " kako s drugima postupas tako ce ti se i vratiti", a onda ces se mozda opsetiti sta si o drugima mislio ali bice ti kasno...
@jovan - Joj, što si ti bistar!!! Jeste da sve poskupljuje, ali ne baš za 750%, pa da bude "ništa novo"! Drugo, kad je i ko objavio da je ta usluga toliko poskupela? Pokrij se ušima i ućuti, kad već ništa pametno ne znaš da kažeš!!!
Komentari (12)