Nestašica “kravica“

D. MARINKOVIĆ

27. 09. 2010. u 20:55

Ovih dana u većini trgovina u Srbiji primetna nestašica mleka

U PRODAVNICAMA širom Srbije primetno je da na rafovima nema dovoljno mleka. To je posebno izraženo kod kratkotrajnog, dnevnog mleka, koje je u pojedinim trgovinama moguće pazariti isključivo u ranim jutarnjim satima, dok dugotrajnog uglavnom ima i tokom celog dana.

Razlog za ovakvu sliku su znatno umanjene isporuke mleka koje poslednjih dana stižu do radnji. Ipak, dok, na jednoj strani, proizvođači i prometnici ističu da posluju uobičajeno, drugi ukazuju da jednostavno vlada nestašica mleka na tržištu.

OTKUP VIŠKOVA
NA sve načine se, kažu u „Imleku“, trude da se nestašica sirovine suzbije, otkupljuju sve raspoložive količine mleka odgovarajućeg nivoa kvaliteta od naših farmera.

- Sirovog mleka još nema dovoljno, deficit je i dalje aktuelan i, kao što smo ranije najavljivali, očekivali smo stabilizaciju do decembra, a nadamo se stabilizaciji tokom oktobra - kaže Nevena Veselinović, pi-ar kompanije „Imlek“.

Veselinovićeva dodaje da prema prvim utiscima, potrošači izgleda najviše primećuju smanjenu isporuku „Imlekovih“ proizvoda, jer su zbog kvaliteta na njih navikli.

- „Delta Maksi“ dobija manje količine mleka od onih koje su potrebne - rekla je Vesna Žabić, pi-ar ove prodajne mreže. - Situacija sa snabdevanjem mlekom se malo poboljšala u odnosu na prethodni period, dok je snabdevanje kiselomlečnim proizvodima uobičajeno.

I u trgovinama „Idee“ situacija je nepromenjena, a kako kažu, i dalje dobijaju od dobavljača manje količine mleka od poručenih.

Ipak, pojedine mlekare i trgovine rade bez teškoća.

- Poslujemo uobičajeno, nismo ni u jednom tenutku smanjili isporuke - kaže Zoran Matić, generalni direktor Šabačke mlekare. - Sada je povećana tražnja za našim proizvodima, jer su drugi dobavljači smanjili svoje isporuke. Snabdevamo sve vodeće trgovinske lance.

U lancu SOS marketa snabdevenost mlekom je uredna, a u prodaju stižu redovne isporuke mleka.

- Mleka ima dovoljno tokom čitavog dana, i dnevnog i dugotrajnog - tvrdi Milena Radulović, pi-ar menadžer SOS marketinga.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

obrad

28.09.2010. 09:07

Nije nestašica kravica, nego krava muzara, a nije ni krava muzara nego mozgova u glavama odgovornih. Cena ambalaže za jednokratnu upotrebu pakovanja od litar 12 dinara, ko je tu lud ko blesav, ko koga pravi ludim, ko koga pljačka i uništava.