Do Čikaga samo preko Zagreba
08. 06. 2011. u 20:51
Američka kompanija „Svift er“ neće leteti direktno iz Srbije, već je iz ekonomskih razloga tražila spajanje letova ka srpskom i hrvatskom glavnom gradu
- Dobiće dozvolu na osnovu ove aplikacije jer nema razloga da ih odbijemo - kaže za „Novosti“ Katarina Andrić-Milosavljević, savetnik za odnose sa medijima u Direktoratu. - Ali, ova avio-kompanija neće prevoziti putnike koji bi želeli da lete samo od Beograda do Zagreba ili od Zagreba do Beograda.
Iako su se predstavnici „Svifta“ pre oko mesec dana predstavljajući dve nove direktne linije Čikago - Beograd i Čikago - Zagreb pohvalili odličnom prodajom karata, ispostavilo se da to baš i nije tako, sudeći po obrazloženju zahteva, koji su podneli Direktoratu. Naime, u aplikaciji navode da nemaju dovoljan broj putnika za odvojene letove ka srpskom i hrvatskom glavnom gradu pa iz ekonomskih razloga traže da se linije spoje.
Početna cena povratne karte sa taksama je 795 evra kada se kupuje u Beogradu, a 1.250 dolara ako se kupuje u SAD. „Svift“ će iz Čikaga leteti petkom, a iz Beograda nedeljom.
darko
09.06.2011. 09:25
Bas da vidim koja budala ce leteti ovim avionima??? Neproverena kompanija, srednje opremljeni avioni sa uskim sedistima.... Karta uzasno nepristupacna...a tek sad ovo sletanje u Zagreb.... Ne vidim razlog zasto ne leteti Lufthansom i Unitedom... odlicni letovi, super avioni a karte cak mogu da se nadju i jeftinije.... da ne pricam o tome kako mi je milion puta lepse da sletim u Minhen ili Frankfurt a ne Zagreb....
.....Zivelo bratstvo i jedinstvo....samo morace i obezbedjenje da zaposle u avionu. Neka hvala, bolje da se ne mesamo dok se ne rasciste jos neke stvari......Druga stvar Zagrebacki aerodrom je najlosiji aerodrom u EU.....mali, zastareo, nekako provincijski.
Kakav bre Zagreb ne pada mi na pamet da letim preko njega, potpuno se slazem sa Darkom!
Izgleda da društvo iz ovog Svift-a nije svesno problema koji će nastati ako budu leteli uz zaustavljanje u Zagrebu. Za veliki broj Srba iz Srbije, ovo je pitanje nacionalnog ponosa i izvesno je, mnogi će jednostavno radije leteti preko Londona, Ciriha, Beča, Pariza ili Frankfurta, pa makar morali i da presedaju u drugi avion, nego da sleću u Kroaciju. Vrlo je verovatno da će takva karta isto da ih košta, a leteće sa normalnom avio-kompanijom, a ne problematičnim čarter-prevoznikom.
Cena karte za jednog Low cost-era je u ovoj prici najveci problem i tu se,verovatno, krije razlog ovog 'spajanja' .Misljenja sam da ce putnici velikom vecinom i dalje putovati preko hub-ova,bolja usluga a i veca udobnost na long range destinaciji.
Komentari (5)