TAKSI SLUŽBE: Novine, ali natenane
06. 07. 2019. u 18:53
Grad planira studiju o unapređenju taksi službe, ali tek od 2020. do 2024. Prikupljaće se podaci o broju vozila, licenci, predlozi korisnika

Sa jednog od protesta taksista / Foto Z. Jovanović
DA bi se unapredilo funkcionisanje taksi prevoza u Beogradu, ali i uvele atraktivnije cene za korisnike, Sekretarijat za javni prevoz naložio je izradu studije planiranja i projektovanja, ali tek za naredne četiri godine.
Izabrana firma ispitaće na uzorku od 2.000 korisnika koliko su zadovoljni postojećim načinom rada taksi službi, kao i šta bi od novina uveli. Takođe, biće anketirani i taksisti, snimaće i rad pozivnih centara, ali i ispratiti jedan radni dan vozača. Osim toga, tokom "snimanja" situacije na terenu, pregledaće se i lokacije i iskorišćenost taksi stajališta.
Biće prikupljeni podaci o broju vozila, kadrovima, stepenu digitalizacije sistema rezervacije i naručivanja vožnji.
Pročitajte još: CARGO : Nije vožnja nego "pomoć prijatelja"
- Potrebno je uvažiti zahteve korisnika, operatora, lokalne samouprave. Uraditi proračun potrebog broja vozila, licenci, kao i starost vozila, kapcitet, ekološke karakteristike. Takođe, definisati prihode u sistemu taksi prevoza, ali i predložiti model uvođenja jedinstvene cene koja bi bila porozvod konkurentske borbe između pojedinih udruženja, kako bi se došlo do pristupačnijih cena za korisnike - navodi se u konkursnoj dokumentaciji.
Za period od 2020. do 2024. godine ovom studijom biće razmotreno da se uvede inovativni sistem i aplikacije koje bi ubrzale proces poručivanja vožnje i prisutupa kol-centru.
IZMENA PRAVILNIKA
OVOM analizom biće definisan i predlog izmena Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, kao i odluke o taksi prevozu putnika u Beogradu. Osim toga, razmatraće se o odluka o cenama obavljanja usluga taksi prevoza, kao i opštih uslova za operatore, vozila, vozače.
Zdravko
07.07.2019. 09:42
U mestu gde zivim taxi vozila imaju istu boju. Svaki grad ima svoju boju, vozila nisu starija od 10 godina, velika vozila (preko 1600 kubika), tablice su drugcije, tako da se razlikuju od putnickih automobila. Na taj nacin su resili problem 'divljih' taxi, i lakse je korisnicima da ih vide.
U Hrvatskoj 4.000 vozača taxi vozila radi pod UBER-om.Građani Dubrovnika negoduju zbog legalizacije različitih taxi udruženja,pa je sada 3.000 vozila oko ovog turističkog centra.
Komentari (2)