Istraživanje o javnom prevozu: Anketa za putnike
25. 06. 2019. u 16:14
Nadležni sekretarijat prevoz istražuje saobraćajne navike korisnika javnog gradskog prevoza. Od ispitanika se traži da ocene sadašnje stanje i daju svoje predloge za poboljšanje prevoza

Foto T. Ćirić
SEKRETARIJAT za javni gradski prevoz objavio je na svom sajtu anketu sa niz pitanja putnicima. Cilj je poboljšanje kvaliteta saobraćajnog sistema.
Anketa je deo POUM - Projekta održive urbane mobilnosti. Sastoji se od seta pitanja kojima bi se prikupili podaci o navikama stanovnika, o njihovim stavovima i ličnom doživljaju saobraćaja na području Beograda. Ona zapravo treba da istraži kretanje stanovnika.
Građani se, između ostalog, pitaju koliko često koriste javni prevoz, koliko im je mesto stanovanja udaljeno od posla, znaju li koje sve linije javnog prevoza prolaze pored njihove kancelarije, kao i koliko im je radno mesto pristupačno biciklom. Anketare zanima i koliko vozila ispitanici imaju u vlasništvu, kao i koliko putuju od posla do kuće.
PROČITAJTE JOŠ: Čučković predlaže: Hidrogliserom od Obrenovca do Beograda
Nekim pitanjima istražuju se stavovi o tome da li je potrebnije ulagati u javni prevoz, metro ili širenje pešačkih zona. Tu je i pitanje da li su zadovoljni javnim prevozom, koliko je grad dobro prekriven linijama, kao i šta bi ih navelo da se sa privatnih automobila preorijentišu na korišćenje autobusa, trolejbusa i tramvaja.
Naposletku, traži se od ispitanika da daju svoje predloge šta bi doprinelo tome da se ubrza javni prevoz i smanje gužve u gradu.
Iako će anketari sugrađane ispitivati i na terenu, poželjno je da svako ko ima malo vremena popuni anketu na sajtu http://www.bgprevoz.rs/vest/2019-06-20/istrazivanje-mobilnosti-stanovnika-grada-beograda.
PLAN TRANSPORTNOG SISTEMA
PLAN održive urbane mobilnosti je novi način planiranja gradskog transportnog sistema koji zadovoljava potrebe ljudi. Ciljevi takvog planiranja su pristupačnost odredištu i uslugama, povećanje bezbednosti saobraćaja, smanjenje efekata staklene bašte, povećanje kvaliteta života, zdravija životna sredina.
Opaki
25.06.2019. 16:27
Jao sto mene nisu pozvali, da im objasnim malo oko tog metroa. Ako nista drugo, bar bih se ja lepse osecao
Питати за мишљење људе који не умеју да се помере са врата, који не умеју једни друге да пропусте да уђу/изађу на станицама, који се понашају као да нико око њих не постоји, такве људе питати о јавном превозу? Једина корист је што ће неки анкетар зарадити неки динар, остало је губљење времена и ресурса.
Najvece guzve su u 83,89 i 53 dok u 52 je skoro promaja
Komentari (3)