Glas putnika o GSP
11. 03. 2019. u 19:15
Na sajtu gradskog prevoznika osvanula anketa o kvalitetu usluge koju pružaju Beograđanima

Građani mogu da iskažu mišljenje o polascima i komforu Foto P. Milošević
NA sajtu Gradskog saobraćajnog preduzeća nedavno je osvanula anketa o zadovoljstvu korisnika uslugom prevoza. Ideja je da se čuje mišljenje putnika, kako bi se kvalitet prevoza popravio.
Ispitivače interesuje da li građani imaju primedbe na broj linija, pokrivenost, kao i da li im je bitnija redovnost polazaka ili tačnost. Tu su i pitanja u vezi sa komforom u vozilu, odnosno da li je žiteljima Beograda bitnije to da nema gužve u vozilu ili da postoje klima-uređaji koji rade.
Sugrađane pitaju da li stajališta odgovaraju njihovim potrebama, imaju li dovoljno informacija o nailasku vozila. Interesuje ih i čime se meri kvalitet osoblja GSP, ljubaznošću ili urednošću vozača. Na kraju ankete putnici mogu da ocene jesu li linije koje privatnici održavaju bolje nego one na kojima vozi GSP. Zainteresovani upitnik mogu da popune na sajtu www.gsp.co.rs.
Gradimir Radivojević
11.03.2019. 19:22
Ima jednostavno rešenje za G.S.P. a to je da sav novac od prodaje karata ide prevozniku, a ne posredniku pa šta on da !Ovakav način naplate je samo ovde !
@Gradimir Radivojević - Онда да питаш Д.Ђ. што град до следеће године не може да раскине уговор а да не плаћа пенале! 'Тек следеће године град МОЖЕ ДА ОТКУПИ наплату... па ти шетај за њега!
@Gradimir Radivojević - Gradimire, ovaj sistem naplate karata u GSB je Djilasov sistem. Sistem su uveli žuti da bi uzeli proviziju od prodatih karata i normalno stavili u svoj džep.
Mene najvise nervira kada se vozim gsp-om kocenje, kao da imaju ciglu umesto stopala.
Gsptreba sam da brine o svom sredstvu rada- da tehnicki bude ispravno i higijenski uslovno! Karte moraju da se placaju prevozniku. Posrednik je u ovom slucaju zelenas!!!
Komentari (8)