Nude minibus linije do 2029.

J. D.

29. 01. 2019. u 19:41

Ponuđač mora da poseduje najmanje 80 vozila, ne starijih od deceniju

Нуде минибус линије до 2029.

Koncesiona naknada po vozilu biće oko 4.800 evra Foto P. Milošević

SEKRETARIJAT za javni gradski prevoz raspisao je javni poziv, nakon kojeg će se na desetogodišnju koncesiju dati minibus linije privatnom prevozniku. Koncesija obuhvata minibus ekspres linije od E1 do E9, kao i liniju A1 do aerodroma "Nikola Tesla". Cena pojedinačne karte za ovaj prevoz je 150 dinara.

Ovu odluku, koju je predložio Sekretarijat, usvojili su gradski odbornici, na Skupštini koja je održana u oktobru prošle godine. Prema konkursnoj dokumentaciji, firma koja bude ispunila postavljene uslove moraće u svom voznom parku da poseduje minimum 80 vozila, koja ne smeju biti starija od 10 godina. Visina koncesione naknade plaćaće se po vozilu i iznosiće oko 4.800 evra. Jedan od osnovnih uslova da bi se učestvovalo u postupku dodele koncesije je i ostvarena dobit ponuđača od najmanje dve milijarde u prethodne tri godine.

Takođe, Sekretarijat je u oktobru prošle godine doneo i odluku o uvođenju dve nove ekspres linije, E3 i E7, koje će uskoro početi da saobraćaju, ali i o produžetku linije E8. Prema tadašnjem usvojenom planu, minibus E3 saobraćaće od Slavije do pogona "Kosmaj", koji se nalazi na auto-putu, a E7 od Vidikovca do Prokopa. Početna stanica linije E8 biće u naselju Stepa Stepanović i kretaće se centralnim prestoničkim ulicama do Bloka 70A.

Kako je navedeno u Odluci o usvajanju predloga koncesionog akta, prevoznik će biti u obavezi da osim novih 80 minibusa, obezbedi i servisna vozila kao i vozače. Odabrani partner će, kako piše, kroz prodaju karata na linijama koje drži pokriti investicione troškove i zarade zaposlenih.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

Milan

30.01.2019. 07:59

Nemogu da ne komentarisem,samim tim kako je tender napravljen jedni te isti ce da voze po gradu te iste gazde su ozidale pola srbije a soferi otisli preko zbog njihove bahatosti.Zbog mizernih placa i odnosa prema soferima.Mali prevoznici kojima bi trebalo da se dade icesce u tenderu nije moguce jer od monopolista nemozem da se radi u Beogradu.