Prevoz ka Surčinu: Privatnicima i potez 600

M. S.

10. 01. 2019. u 23:59

Gradski sekretarijat za javni prevoz je nedavno raspisao tender za izradu projekta javno-privatnog partnerstva. Privatnici bi preuzeli autobuse koji kroz surčinsku opštinu - 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 610, 611, 612 i 613

Превоз ка Сурчину: Приватницима и потез 600

Autobusi pokrivaju čak 11 linija / Foto P. Milošević

LINIJE gradskog prevoza na "potezu 600" uskoro bi mogle da budu predate u ruke privatnih prevoznika. Sekretarijat za javni prevoz raspisao je tender za izradu projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju javnog prevoza na ovom potezu, pa bi privatnici preuzeli autobuse koji voze ka Surčinu - 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 610, 611, 612 i 613.

Kako stoji u konkursnoj dokumentaciji, za potrebe projekta treba obuhvatiti karakteristike mreže, monitoring i kontrolu rada, predlog budućeg stanja. Takođe, neophodno je navesti prava i obaveze javnog i privatnog partnera, način obezbeđenja infrastrukture i usluga korisnicima od privatnog partnera.

Ovaj potez je i ranije bio predat privatnim prevoznicima, ali je primopredaja bila stopirana, jer su se privatnici žalili da su linije preduge. Tada im je zauzvrat dat "potez 500".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

Паметњаковић Млађи

11.01.2019. 12:52

Жалили се на предуге линије па добили најдужу , 551. Преко 40 км.

Zemunac

11.01.2019. 14:05

Strašno! Normalno je kupiti nova vozila za gradskog prevoznika gsp beograd i zadržati postojeće linije a ne davati novac privatniku. Pravi domaćin prvo svoju kuću sredi. Najavljeno je 250 novih vozila ove godine, ne vidim u čemu problem?

Student

11.01.2019. 14:35

@Zemunac - Sta je sve najavljeno za 2018. godinu, pa na kraju GSP i grad Beograd nisu kupili nijedno novo vozilo prosle godine, tako da verovatno ne planiraju ni u 2019. da nabavljaju nova vozila, iako su to najavili, cim ce potez 600 prepustiti privatnicima

Neša

14.01.2019. 10:51

Da li se to namerno odugovlači sa kupovinom novih autobusa za gsp beograd u korist privatnog prevoznika?