Obilaznice i tuneli za manje gužve
26. 07. 2018. u 22:15
Gotovi projekti koji u naredne četiri godine treba trajno da reše protok saobraćaja u gradu. U planu i izgradnja mostova na Adi Huji i u Vinči. Radnici angažovani i na izgradnji petlje na Petlovom brdu i kod Orlovače

Tranzitni saobraćaj biće usmeren na obilaznicu / Foto P. Milošević
IZGRADNjA dve petlje, isto toliko obilaznica, novi most kod Ade Huje preko Dunava, ali i dva tunela, samo su neki od infrastrukturnih projekata na kojima čelnici Grada trenutno rade i koji su u planu. Posle njihove realizacije tranzitni saobraćaj biće eliminisan, gužve smanjene, a auto-put rasterećen.
Ovo je najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić gostujući na RTS. On je napomenuo da je izgradnja obilaznice za Beograd značajna, jer će se na taj način sav saobraćaj iz pravca Mađarske i Hrvatske, a ide prema Crnoj Gori i Makedoniji, preusmeriti van prestonice.
- Deo obilaznice od Batajnice do Dobanovaca je završen, kao i radovi na potezu od Dobanovaca do Ostružnice - rekao je Vesić. - Trenutno su radnici angažovani na izgradnji dve petlje, na Petlovom brdu i kod Orlovače.
Prema Vesićevim rečima, u planu je da se nakon radova do Bubanj potoka, obilaznica produži prema Pančevu, zbog čega će se izgraditi i veliki drumsko-železnički most kod Vinče.
- Grad radi na izgradnji još dve obilaznice, od kojih je jedna spoljna magistralna tangenta, koja bi trebalo da poveže tri ulazna pravca u Grad - auto-put E75, Bulevar kralja Aleksandra i Pančevački put - kaže zamenik gradonačelnika.
Planirano je i da 2020. godine počne gradnja mosta kod Ade Huje preko Dunava. Unutrašnji magistralni prsten će povezati Pančevački most sa Novim Beogradom, preko Čukarice, koristeći Most na Adi. U sklopu tih radova gradiće se i tunel ispod Topčidera, koji će izlaziti na Autokomandu, a od tog dela grada će kao mini auto-put ići ka Pančevačkom mostu.
- Deo auto-puta koji prolazi kroz grad će postati bulevar i preći će u nadležnost Grada. Gradićemo i Gradski tunel. On će povezati Karađorđevu ulicu sa Bulevarom despota Stefana, imaće šest traka i smanjiće broj automobila u centru grada za 14 odsto - rekao je Goran Vesić.
Kako je najavljeno, Gradski tunel počeće na izlazu novog mosta, koji će biti sagrađen umesto sadašnjeg starog tramvajskog mosta, na mestu Autobuske stanice.
JAVNI TENDER
KRAJ radova na Obilaznici od Ostružničkog mosta do Bubanj potoka očekuje se do 2021. godine.
- Spremni smo da raspišemo tender za Topčiderski tunel, a već sledeće godine u junu će početi izgradnja novog Savskog mosta, kada će biti raspisan i tender za tunel - zaključio je Vesić.
Гојко
27.07.2018. 10:19
Sve ovo nabrojano je neophodno za naš megalopolis i najvažnije je da se počne sa radovima,jer će se to i završiti.
Komentari (1)