Rigoroznije kontrole karata u vozilima
05. 02. 2018. u 22:15
Uglješa Mitrović, gradski sekretar za javni prevoz, o planovima za naredni period: Potrebna bolja naplata u GSP. "BG voz" mora da preuzme deo putnika
.jpg)
UVOĐENjE novih linija i širenje postojećih u prigradskim opštinama prioritet su Sekretarijata za javni gradski prevoz - kaže za "Novosti" gradski sekretar Uglješa Mitrović. Prema njegovim rečima, fokus će ove godine biti na "BG vozu", a jedan od važnijih poslova je i traženje načina da se popravi naplata karata u javnom prevozu što bi obezbedilo i nove autobuse.
- Grad je poslednjih godinu dana uložio mnogo u asfaltiranje prigradskih naselja, a tamo gde se uradi put, potrebno je da prođe i gradski prevoz. Te lokalne linije ne zahtevaju prevelike izdatke, a građanima mnogo znače. To što ih sada puštamo u rad nije u vezi sa izborima, već sa asfaltiranjem koje opštine sada završavaju. Izmenom i produžavanjem trasa pokušavamo da uskladimo novoizgrađenu infrastrukturu sa trasama koje 20 godina nisu menjane - priča Mitrović.
PROČITAJTE JOŠ: METRO DO 2022. GODINE: Prva stanica Makiško polje
Govoreći o strateškom cilju, unapređenju prevoza na obodu grada, naš sagovornik ističe i da će "Beovoz" od aprila početi da saobraća do Resnika i Rakovice.
- Pustićemo na proleće te pravce, ali će se zbog rekonstrukcije pruge smanjiti broj polazaka iz Batajnice. Da bi vozovi išli do Mladenovca i Lazarevca, potrebno je da JP "Železnice Srbije" nabave još devet voznih kompozicija. One jesu skupe, ali to nam je jedini spas. Nemoguće je da u prestonici funkcioniše samo autobuski saobraćaj. Alternativa su voz i metro, ali dok se metro ne izgradi, "BG voz" mora da preuzme deo prevoza putnika.
Mitrović podseća da je najveći izazov u 2017. bio kako da se autobuski fond u gradu popuni, kao i da će uskoro uslediti rigoroznije kontrole.
Uglješa Mitrović / Foto Z. Jovanović
.jpg)
- Realizaciju planova koči novac, jer sugrađani ne kupuju karte. Pošto naši apeli ne uspevaju, nema drugog načina do uvođenja rigorozne kontrole kako bi povećali naplatu - kaže sekretar za saobraćaj. - Beograđani bi trebalo da shvate da oni koji se svakodnevno voze moraju da kupuju mesečne karte, jer su najjeftinije. A, samo efikasnom naplatom karata može da se finansira javni gradski prevoz. Tako bismo mogli da znamo kolikom svotom novca raspolažemo svakog meseca. Bez naplate karata nema prevoza, pa bismo mnoge stvari mogli da planiramo, kupimo nova vozila.
PROČITAJTE JOŠ: ZGRADE BEZ UPRAVNIKA: Inspektori samo obaveštavaju
Naš sagovornik kaže da je zahvaljujući sklopljenom javno privatnom partnerstvu sa "Arivom" grad dobio 460 novih vozila. Još 240 novih autobusa dobijeno je partnerstvom potpisanim sa "Lastom", a 55 nedavnim prepuštanjem "poteza 500" privatnicima.
POJAČANE LINIJE
SEKRETAR za javni gradski prevoz kaže i da će uskoro biti puštena linija 409 (Jajinci, Ulica ruža - Voždovac) u suprotnom smeru, a isto važi i za liniju 36 koja saobraća do Prokopa. U planu je i pojačanje na liniji 35 do Lešća, kao i dodatni minibus na liniji 26 L do naselja Vojvoda Vlahović. Napominje i da je za uvođenje novih linija i dodatnih vozila potrebno da se građani prvo obrate opštini, a da onda opština pošalje zahtev Sekretarijatu.
неимени
05.02.2018. 22:30
Ја сам зато да се уведе смртна казан за неплатише, а да се преостлаи чланови породице истерају на улицу и пострељају првом приликом кад буду уловљени у шверцу. У међувремену распродати све шта су имали, за то купити јевре и ставити парице на банку да се гомилају док се не нагомилају за нови аутобус или за потребе неког јако важног чике.
Kad dođem u Beograd parkiram svoj automobil i koristim gradski prevoz, izuzev kad ostajem negdje iza ponoći jer su noćni polasci rijetki a karte jako skupe.Za dnevnu kartu koja košta 290 dinara može se platiti litar goriva i sat parkiranja. Sasvim dovoljno da se shvati da je prevoz u Beogradu, s obzirom na veličinu grada, prejeftin, ma ko šta mislio o tome.
Danas sam se provozao gradom, tačno je da je povečana kontrola karata, ali nažalost i dalje ima puno, puno švercera. I mladih i starijih putnika. Sede mirno i ne mrdaju i kontrolori znaju da nemaju karte i mirno prolaze pored njih, a putnici sa kupljenim kartama stoje.
@Gen52 - Platili smo mi prevoz iz budžeta... zašto da dva puta plaćamo, da bi se državni trutovi u GSP-u baškarili. Otpustite tu administraciju, a obučavajte vozače.
@Gen52 - "Švercer" Kada bi ti i tebi slični bar 20% od vrednosti karte koliko prevoza dnevno promeniš platiš, manje bi para išlo iz budžeta, a mi koji redovno plaćamo prevoz sedeli bi u autobuse koji bi bili udobniji. Ali ti to ne svataš, tebi je važno da imaš neki skupoceni mobilni i da tipkaš kada naidje kontrola.
Komentari (20)