Još da vozači čitaju znake!
24. 11. 2017. u 18:02
Rekonstrukcija Bulevara oslobođenja i Slavije znatno ubrzala saobraćaj, sa Voždovca do centra za 20 minuta. Na kružnom toku Slavija potrebno navikavanje na žutu traku, punu liniju...

Nove trake su značajno ubrzale kretanje, Foto: P. Mitić
SLAVIJA i Bulevar oslobođenja pušteni su za saobraćaj pre tačno nedelju dana. Grad je prodisao, gužve su manje, a žitelji Banjice i Voždovca sada do centra stižu za dvadesetak minuta. Vozači su saglasni da je novih šest traka u Bulevaru oslobođenja povećalo protočnost saobraćaja, pa je kretanje ovom deonicom mnogo lakše. Međutim, primetno je da svi učesnici u saobraćaju na "svoj način" pokušavaju da uđu i izađu iz kružnog toka.
Četiri trake za vozače i po dve za vozila javnog prevoza ubrzale su kretanje automobila i autobusa nedavno rekonstruisanim Bulevarom oslobođenja. Oni koji su svakodnevno za volanom najviše uviđaju ovo ubrzanje, ali i putnici koji se voze znatno kraće.
- Nove trake su zaista značajno ubrzale kretanje Bulevarom - priča taksista Dragan O. - Svi smo osetili poboljšanje čim je ulica puštena u saobraćaj. Ipak, i dalje ima neodgovornih vozača koji koriste žutu traku kako bi se brže kretali.
Ubrzanje na ovom delu osećaju i vozači javnog gradskog prevoza. Ipak, kažu da im najveći problem predstavlja deo kod Veterinarskog fakulteta, na mestu gde skreću tramvaji. Tu moraju da uđu u drugu traku pola metra, kako bi nastavili svojom žutom.
Kružni tok na Slaviji, i posle nedelju dana, za mnoge je enigma. Signalizacija na trgu slabo se poštuje, a vozači se ovuda kreću po svojim pravilima.
- Ljudi ne znaju šta znači žuta traka, puna linija, trouglovi - navodi svoja zapažanja vozač na liniji 47. - Niko ne poštuje propise i svako ovde vozi "po osećaju". Prestrojava se gde ko hoće, koriste traku namenjenu autobusima. Doduše, neretko se dešava i da se vozila javnog prevoza nagomilaju u žutoj traci, pa nam policajac kako bi rasteretio okretnicu, da znak i preusmeri nas u tri trake rezervisane za vozače.
IZMEŠTENE "ZEBRE"
IZMEŠTANjE pešačkih prelaza desetak metara niže od samog toka ubrzalo je izlazak. Nema više nagomilavanja vozila pred ulazom u Nemanjinu ulicu, kao i u Bulevar oslobođenja. Ipak, najveći zastoji se i dalje stvaraju pri pokušaju vozača da se isključe ka Makenzijevoj. Ujedno, ovo rešenje tera na dodatni oprez, jer sada vozači mogu da daju gas pri izlazu, a onda su primorani da naglo zakoče i propuste sugrađane koji su zakoračili na "zebru".
Birchanin
24.11.2017. 18:43
Tvrdim da je kružni tok na Slaviji sada konfuzniji nego pre "iscrtavanja" novih lija.. a čak su ga i suzili pa je ionako preopterećen tok postao još gori. Stvarno ljudi, šta je sa vama ?Pa što niste nekog sa Saobraćajnog konsultovali pre nego što ste dohvatili četke i farbu ?
@Birchanin - Nema takav fakultet nigde na svetu...
Samo podzemni prolazi su bili resenje, ovako za par godina ponovna rekonstrukcija
Ne znam koliko vozaca kod nas punu liniju posmatra kao betonski zid, koju ako nagazi, polupace kola. Kad bi samo to tako prihvatili, bio bi nevidjeni napredak, a istovremeno izbegnute brojne nezgode.
Nemojte samo da kukate i mračite, sve je lepo obeleženo, ako pratite signalizaciju sve ide glatko, problem je što mnogi voze kao pre signalizacije i ne poštuju pravila
Komentari (9)