Žalba ponuđača ukočila tender

S. B. MILOŠEVIĆ

09. 09. 2017. u 17:33

Grad ne odustaje od ustupanja linija na "potezu 500" privatnim prevoznicima. "Bitka" traje nedeljama za rute ka Sremčici, Umci, Rušnju...

Жалба понуђача укочила тендер

ODLUKA Uglješa Mitrović Foto A. Stevanović

GRAD nije odustao od toga da "potez 500", odnosno linije za Sremčicu, Umku i Rušanj, prepusti privatnim prevoznicima! - ovo za "Novosti" kaže sekretar za javni gradski prevoz Uglješa Mitrović. Navodi da je tender obustavljen usled žalbe jednog od učesnika tendera i da se trenutno čeka odluka Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki.

Kako saznajemo, jedan od ponuđača usluge prevoza podneo je zahtev za zaštitu prava, pa je žalba već 15 dana na razmatranju kod Republičke komisije.

- Čim Komisija donese odluku, znaćemo na čemu smo - priča Mitrović. - Ako utvrde da smo pogrešili, mi ćemo da ispravimo tendersku dokumentaciju i ponovo raspišemo javnu nabavku za prevoz putnika na "potezu 500". To znači da ćemo malo kasniti sa najavama da će privatnici preuzeti ovaj potez od 1. oktobra, kako je bilo planirano. Ukoliko Komisija odluči u našu korist, postupak javne nabavke biće nastavljen po planu.

Ipak, Mitrović ne otkriva na koje stavke u tenderu se tačno odnose žalbe ponuđača usluge i koji je prevoznik u pitanju.

Grad je u junu doneo odluku da linije za Sremčicu, Umku, Rušanj - 504, 511, 512, 521, 531, 532, 533, 534, 551, 552, 553, 91 i 92 - prepusti privatnicima. Sekretarijat za javni prevoz je potom raspisao tender za uslugu javnog prevoza putnika na ovom potezu vredan više od 80 miliona evra, a ponude su dostavljane do 21. avgusta. Predviđeno je angažovanje 55 vozila, 35 solo i 20 zglobnih autobusa, na deset godina. Vozila, kako je u dokumentaciji navedeno, ne smeju biti starija od tri godine, moraju imati klima-uređaje, video-nadzor, besplatan internet, brojače putnika. Ujedno, ugovor neće biti zaključen pre 1. oktobra, a važiće do utroška obezbeđenih sredstava u iznosu od 11,3 miliona dinara sa PDV, najkasnije do 30. septembra 2027. godine.


ČUVAJU GSP

ODLUKA o dodeli "poteza 500" privatnicima podgrejala je slutnje mnogih o namernom gašenju GSP. Ipak, i tada je sekretar za javni gradski prevoz Uglješa Mitrović odgovorio da grad bez GSP ne može da funkcioniše, ali da trenutno to preduzeće nema kapacitet za te linije.

Suština odluke, kako je tada objasnio, jeste da se GSP rastereti, kako bi se sačuvao dok ne stane na noge.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

ne cenzurisi

09.09.2017. 22:45

80 miliona evra godisnje iz budzeta Beograda dobija nemacka drzavna zeleznica Dojce ban alias Ariva za autobuski prevoz.

Moci

12.09.2017. 00:42

ma kako da ne? dok ne stane na noge, pa zasto do sad vec to nije ucinjeno, zasto nije stao na noge? Prosto, niste se resili privatne firme nego ga sad izjednacavate sa privatnicima. Ako ikad prodje taj tender sta ce biti sa vozacima GSP-a sa pomenutih linija? Svakako je jasno da unistavate ovo preduzece dok ga potpuno ne otkupe... s tim sto se plate nece bitno menjati...