Ka centru jednom trakom

G. N.

22. 07. 2017. u 19:15

Počela obnova oštećene pešačke staze na Brankovom mostu u produžetku istoimene ulice. Od 1.00 do 4.00 na snazi posebna organizacija saobraćaja

Ка центру једном траком

Foto Nikola Fifić

REKONSTRUKCIJA pešačke staze na Brankovom mostu počela je danas. Ukoliko sve bude teklo po planu, očekuje se da ova spona centra prestonice sa Novim Beogradom zasija do 25. novembra. Ukupna vrednost posla je 210 miliona dinara, investitor je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, a izvođač radova "Mostogradnja".

Nakon organizacije gradilišta ispod mosta, postavljanja zaštitne konstrukcije, skidanja dekorativnog osvetljenja i uklanjanja asfalta sa pešačke staze, došao je red i na posao koji će svima biti vidljiv. Radnici će se stopiti sa saobraćajem, s obzirom na to da on neće biti obustavljen. Ipak, vozači moraju da se naoružaju strpljenjem, jer će obnova značajno usporiti kretanje četvorotočkaša i gradskog prevoza. Biće postavljena i odgovarajuća signalizacija.

- Tokom radova na rekonstrukciji pešačke staze na mostu u produžetku Brankove ulice, na snazi će biti posebna organizacija saobraćaja - saopšteno je iz Sekretarijata za saobraćaj.

Kako su nam rekli iz Dispečerskog centra GSP, njihovoj službi već je dostavljeno uputstvo na koji način će se kretati linije gradskog prevoza narednih meseci. Izmena neće biti, ali pravila će morati da se poštuju.

- Saobraćaj će se odvijati u jednoj kolovoznoj traci. U smeru ka gradu, biće zauzete srednja i "žuta" traka, pa će autobusi ići krajnje levo. U suprotnom smeru neće biti problema - rekli su nam iz GSP.

Pomenuti radovi u "dnevnoj smeni" predstavljaće prvu fazu. Tokom faze "jedan A", koja će se obavljati u periodu od 1.00 do 4.00, biće zatvorena i krajnje leva traka, te će se vozila kretati suprotnim smerom.

POVEĆANA NOSIVOST

OBNOVA mosta radi se prvi put posle četiri decenije. Beograđani će ubuduće moći da se prošetaju novom stazom, ograda će biti zamenjena i podignuta na visinu od 1,2 metra zbog biciklista. Konstrukcija će biti trajnija, jer će nosivost biti povećana sa unošenjem 400 tona dodatnog čelika.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije