Muke Novobeograđana: Klaj-klaj za tramvajem
02. 03. 2017. u 23:59
Putnici u autobusu na liniji 95, na delu trase kroz Novi Beograd, znatno sporije stižu do odredišta. Voze kao da nemaju nikakvu obavezu da stignu, kažu Beograđani
.jpg)
Autobus 95 bez žurbe ka centru grada Foto I. Marinković
VOŽNjA javnim prevozom na liniji 95 u novobeogradskom delu tanji živce uglavnom zato što autobusi saobraćaju tramvajskim šinama gde god je to moguće, a Ulicom Milentija Popovića obavezno!
Iako je po Zakonu o bezbednosti saobraćaja tramvajska baštica definisana kao posebno uređen deo puta namenjen isključivo za kretanje tramvaja, na pojedinim mestima u gradu, prugom voze i ostala vozila u sistemu javnog prevoza. Kada se ispred drumskog nađe šinsko vozilo, ono usporava vožnju, a putnike dodatno iritira činjenica da se klackaju po šinama dok su kolovozne trake prazne.
Nadležni tvrde da ne postoji odluka, čak ni prećutna, kojom je vozačima "naloženo" da saobraćaju po tramvajskoj pruzi, te da svaki vozač po svom nahođenju upravlja vozilom.
- Ono što se zna je da na pojedinim mestima, gde su tramvajske baštice fizički odvojene od kolovoza, nije dozvoljena vožnja četvorotočkašima - kažu zaduženi za saobraćaj u Beogradu.
- Ali na tramvajskom pravcu, kao što je slučaj u Bulevaru oslobođenja, vozila javnog gradskog prevoza mogu da koriste i traku predviđenu za tramvaje.
Ima li instrukcija ili ne, putnike ne interesuje mnogo. Oni se žale da klackanje šinama značajno produžava vreme putovanja.
- Ne samo da se vozimo "puževim korakom", već čekamo na otvaranje vrata dok ispred nas ne krene tramvaj. Inače smo svakodnevno na ovoj liniji suočeni sa potpunom nebrigom vozača o trajanju vožnje. Oni voze kao da nemaju nikakvu obavezu da stignu - kaže Radosav Minić iz naselja Dr Ivan Ribar.
.jpg)
PROBLEM ZAJEDNIČKE STANICE
ARGUMENTI vozača GSP su - putnici. Tvrde da voze tramvajskom bašticom, jer ne mogu da otvaraju vrata na kolovozu.
- Kad putnik izađe iz autobusa 95 bilo gde u Ulici Milentija Popovića, kod "Hajata", Sava centra, Bloka 28, "udara" na tramvaj ili betonski parapet koji odvaja šine od kolovoza. Ovih problema sigurno ne bi bilo da stanice tramvaja i autobusa nisu zajedničke - kaže "majstor" sa linije 95.
Boro
03.03.2017. 03:46
Nije nikakav problem da autobus na liniji 95 ne vozi tramvajskim šinama, već je problem što u ul. Milentija Popovića postoje tri stajališta koja se nalaze na šinama a ako izađu iz baštice teško mogu da se vrate.
Zeleni talas i ispravan rad semafora dovodi red u BG.Kazniti svakoga ko je zadužen bio do sada za njihov rad jer svoju dužnost nije radio kako treba
sad će biti još više tramvaja i novih linija... tramvajem u 22. vek.
па нек изађу из 95-ице и пређу на трамвај до Ушћа,па преседну на други бус ако зм не одговара.Постоје много озбиљнији проблеми у Бг превозу,од линије 95,која иначе је јждна од бољих линија.Нпр.,ја се возим 89-ком,па то је ужас! Иде на 15 минута,увек је пуна и УВЕК је кратки аутобус. Много људи је користи,а ови из гсп-а као да нису завршили школе па да процењтне да треба да је појачају.Тј.школа за такву врсту процене ти и не треба,довољно је да се провозаш један дан том линијом
cekajte, ovo nema nikakvog smisla. autobus 95 ide najsporije kroz jurija gagarina gde ide normalnom trakom, jer je uvek guzva od automobilskog saobracaja, a jedini deo gde 95 krene normalnom brzinom jeste kod sava centra kad krene tramvajskim shinama i zaobilazi guzvetinu... ne znam kako ste uspeli da dodjete do ovih pogreshnih informacija o zalbama na truckanje shinama, nit je truckavo, nit je sporije, nit je zabranjeno...
Komentari (7)