Muke Novobeograđana: Klaj-klaj za tramvajem

N. V.

02. 03. 2017. u 23:59

Putnici u autobusu na liniji 95, na delu trase kroz Novi Beograd, znatno sporije stižu do odredišta. Voze kao da nemaju nikakvu obavezu da stignu, kažu Beograđani

Муке Новобеограђана: Клај-клај за трамвајем

Autobus 95 bez žurbe ka centru grada Foto I. Marinković

VOŽNjA javnim prevozom na liniji 95 u novobeogradskom delu tanji živce uglavnom zato što autobusi saobraćaju tramvajskim šinama gde god je to moguće, a Ulicom Milentija Popovića obavezno!

Iako je po Zakonu o bezbednosti saobraćaja tramvajska baštica definisana kao posebno uređen deo puta namenjen isključivo za kretanje tramvaja, na pojedinim mestima u gradu, prugom voze i ostala vozila u sistemu javnog prevoza. Kada se ispred drumskog nađe šinsko vozilo, ono usporava vožnju, a putnike dodatno iritira činjenica da se klackaju po šinama dok su kolovozne trake prazne.

Nadležni tvrde da ne postoji odluka, čak ni prećutna, kojom je vozačima "naloženo" da saobraćaju po tramvajskoj pruzi, te da svaki vozač po svom nahođenju upravlja vozilom.

- Ono što se zna je da na pojedinim mestima, gde su tramvajske baštice fizički odvojene od kolovoza, nije dozvoljena vožnja četvorotočkašima - kažu zaduženi za saobraćaj u Beogradu.

- Ali na tramvajskom pravcu, kao što je slučaj u Bulevaru oslobođenja, vozila javnog gradskog prevoza mogu da koriste i traku predviđenu za tramvaje.

Ima li instrukcija ili ne, putnike ne interesuje mnogo. Oni se žale da klackanje šinama značajno produžava vreme putovanja.

- Ne samo da se vozimo "puževim korakom", već čekamo na otvaranje vrata dok ispred nas ne krene tramvaj. Inače smo svakodnevno na ovoj liniji suočeni sa potpunom nebrigom vozača o trajanju vožnje. Oni voze kao da nemaju nikakvu obavezu da stignu - kaže Radosav Minić iz naselja Dr Ivan Ribar.

PROBLEM ZAJEDNIČKE STANICE

ARGUMENTI vozača GSP su - putnici. Tvrde da voze tramvajskom bašticom, jer ne mogu da otvaraju vrata na kolovozu.

- Kad putnik izađe iz autobusa 95 bilo gde u Ulici Milentija Popovića, kod "Hajata", Sava centra, Bloka 28, "udara" na tramvaj ili betonski parapet koji odvaja šine od kolovoza. Ovih problema sigurno ne bi bilo da stanice tramvaja i autobusa nisu zajedničke - kaže "majstor" sa linije 95.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (7)

Boro

03.03.2017. 03:46

Nije nikakav problem da autobus na liniji 95 ne vozi tramvajskim šinama, već je problem što u ul. Milentija Popovića postoje tri stajališta koja se nalaze na šinama a ako izađu iz baštice teško mogu da se vrate.

Stole

03.03.2017. 06:40

Zeleni talas i ispravan rad semafora dovodi red u BG.Kazniti svakoga ko je zadužen bio do sada za njihov rad jer svoju dužnost nije radio kako treba

Šta je problem

03.03.2017. 07:13

sad će biti još više tramvaja i novih linija... tramvajem u 22. vek.

Срби ћирилицом.Не у еу

03.03.2017. 07:52

па нек изађу из 95-ице и пређу на трамвај до Ушћа,па преседну на други бус ако зм не одговара.Постоје много озбиљнији проблеми у Бг превозу,од линије 95,која иначе је јждна од бољих линија.Нпр.,ја се возим 89-ком,па то је ужас! Иде на 15 минута,увек је пуна и УВЕК је кратки аутобус. Много људи је користи,а ови из гсп-а као да нису завршили школе па да процењтне да треба да је појачају.Тј.школа за такву врсту процене ти и не треба,довољно је да се провозаш један дан том линијом

mirko

03.03.2017. 09:11

cekajte, ovo nema nikakvog smisla. autobus 95 ide najsporije kroz jurija gagarina gde ide normalnom trakom, jer je uvek guzva od automobilskog saobracaja, a jedini deo gde 95 krene normalnom brzinom jeste kod sava centra kad krene tramvajskim shinama i zaobilazi guzvetinu... ne znam kako ste uspeli da dodjete do ovih pogreshnih informacija o zalbama na truckanje shinama, nit je truckavo, nit je sporije, nit je zabranjeno...

prigradski

03.03.2017. 09:17

Ma, dao bih ja vama klaj klaj da vidite šta je od Ustaničke do Cvetka, a pritom nema autobusa već klackanje tramvajem levo-desno još kad se napravi zastoj...

Dusko

03.03.2017. 11:08

Primedbe na ovaj deo trase linije 95 apsolutno nisu na mestu I vozaci su apsolutno u pravu sto voze istim delom ulice kao I tramvaji. Jedino resenje je da se rekonstruise ulica kao I bulevar revolucije I onda nece smetati jedni drugima. Isti je problem I u rekonstruisaonoj ulici Vojvode Stepe I niko se nezali kada autobus mora da saceka tramvaj. U spicu svi trpe usporen saobracaj I autobusi I automibili.