Ko pali vatru u GSP?

N. VUKIĆ

02. 02. 2017. u 19:31

Povodom izjave PR GSP da su za požare odgovorni zaposleni, oštro reagovali sindikati. "Nezavisnost": Tražimo odgovornost za neargumentovane i sramne optužbe ljudi

Ко пали ватру у ГСП?

Jedno od uništenih vozila GSP

IZJAVA Jovane Paunović, predstavnice menadžmenta GSP, da su radnici odgovorni za sabotažu i požare na vozilima najvećeg gradskog prevoznika, uznemirila je i probudila sindikate GSP.

Sekretar za javni prevoz Uglješa Mitrović povodom ovog slučaja kaže za "Novosti" da zasada neće da se meša.

- Ne bih davao nikakve izjave pre nego se prikupe svi dokazi, ali to kako će i kada da istupe, odluka je GSP - rekao je Mitrović. - Sačekaćemo da vidimo šta će utvrditi policijska istraga. Nama se do sada nikad nisu žalili na radnike i sabotažu.

Kada je u junu prošle godine otkrivena afera da pojedini šefovi u GSP kradu gorivo i delove, Milković, zbog policijske istrage, nije želeo da zvanično govori o rezultatima akcije unutrašnje kontrole i inspektora MUP. A sada je ispred rukovodstva najvećeg gradskog prevoznika istupila Jovana Paunović, zadužena za odnose sa medijima u ovom preduzeću koja je za požare i sabotažu optužila radnike, iako ni unutar preduzeća nisu prikupljeni svi dokazi, niti je policija pokrenula istragu.

Dok menadžment GSP ćuti i ne odgovara na novinarska pitanja, pojedini sindikati oštro su osudili, kako kažu, njeno neodgovorno ponašanje.

- Sramno je da se na ovakav način, bez dokaza i sudske presude, radnici optuže, ni manje ni više, nego za sabotažu. Posebno je poražavajuće da takvo saopštenje daje menadžment koji je odgovoran za pouzdan i siguran prevoz bezmalo dva miliona Beograđana - ističu u Izvršnom odboru sindikata "Nezavisnost".

Ovaj sindikat GSP će, kako navode, svim raspoloživim pravnim sredstvima tražiti odgovornost za, po njihovim rečima, neargumentovano, sramno i teško optuživanje radnika GSP. - To su oni što su proteklih godina i tokom celog januara na sibirskim temperaturama održavali vozila i prevozili Beograđane. Bez izveštaja unutrašnje kontrole koja je nadležna da utvrdi uzroke i nepravilnosti na vozilima, bez sudskog epiloga i definisanja eventualne pojedinačne krivice - optuženi smo svi.

Iz SOS sindikata pitaju zašto Sektor unutrašnje kontrole i bezbednosti GSP preuzima ulogu MUP.

- Kako je u toku rad komisije za utvrđivanje uzroka požara, čiji izveštaj još nije dostavljen izvršnom direktoru za tehničku eksploataciju autobuskog podsistema, nejasno je odakle nekome zaključak da je požar posledica sabotaže zaposlenih - kaže Nikola Antić, predsednik SOS sindikata.

MILKOVIĆ: SVE PROSLEĐUJEMO POLICIJI

- INFORMACIJE se obrađuju, potom će izveštaj biti prosleđen MUP - rekao je povodom incidenata u kojima su izgorela dva autobusa na liniji 302 Željko Milković, direktor GSP, gostujući na RTS.

On je istakao da je sprovedena nabavka 88 sistema za gašenje požara, a do kraja godine je planirano za ostatak vozila. Milković je dodao da je 46 takvih sistema od Nove godine dosada reklamirano, zbog greške radnika GSP ili neispravnosti sistema, nije još utvrđeno.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (8)

Si

02.02.2017. 20:29

Lepo bi bilo kada bismo znali o kojem se to GSP-u radi. Posto je u ovoj drzavi Beograd drzava u drzavi pretpostavljam da je u pitanju beogradski GSP. Za poscetak naucite Beograddjane da placaju gradski prevoz kao sav normalan svet a onda procesljajte sva javna preduzeca u Beogradu.

Nedefinisano

02.02.2017. 20:51

Za ne poverovati! Ko pusta klinku od jedva 25 godina i godinom radnog staza da prica ovakve nebuloze! Pricati protiv firme u kojoj radis i kolega...

Pantelija Jr.

02.02.2017. 21:49

Da se nešto razumemo. Devojčurak od 25 godina nije mogao sam bez ičijeg znanja da ovako nešto kaže. Ona nema ni znanja a ni iskustva sa takvim stvarima. Njoj je rečeno da takav info pusti u javnost. Ko je takvu informaciju mogao da naredi? Bez znanja i odobrenja onoga ko stoji na vrhu GSP-a ,,stručnjaka'' Milkovića ovako nešto ne bi joj palo na pamet da izjavi. Iza svega čega sada pokušavaju da se operu stoji menadžment preduzeća sa Milkovićem na čelu. U GSP-u poznat kao ,,veliki stručnjak''

Утеривач

02.02.2017. 22:20

Сваки аутоелектричар ће вам објаснити да са уграђеном климом мора да се промени и електроинсталација коју ту климу напаја! Овако напречац уграђене климе и грејачи и којекакви као модерни уређаји на електричну инсталацију и агрегате који то не могу да "подрже" дају управо ово што данас имамо у ГСП! Другим речима "претоварили сте магарца"!!

Marko

05.02.2017. 12:41

Vatru pali nesposobni generalni direktor, koji zarad svog ličnog interesa ugovora poslove, koji su štetni po gsp..e zato gore autobusi!! Zato se krade na delovima, gorivu, ulju, kupuju se krš autobusi da bi se više muljalo sa delovima...Lopovluk!! Hoćemo bolji i kvalitetniji prevoz! OTKAZ DIREKTORU HITNO, jer sve to mi placamo!!