Vozila prokišnjavaju, motori se pregrevaju

N. VUKIĆ

12. 10. 2016. u 17:30

Od 10 novih autobusa "Ikarbus", u GSP pogon "Kosmaj" stigla dva manje. Putnike u utoral prevozila samo tri busa "izašlih iz fabrike"

Возила прокишњавају, мотори се прегревају

UMESTO deset novih autobusa "Ikarbusa" na "Manovoj" šasiji, GSP "Beograd" prošle sedmice isporučeno je osam. Stigli su u pogon "Kosmaj" i od utorka su u redovnom saobraćaju raspoređeni na linijama 27E, 53, 89 i 302. Dva su vraćena proizvođaču.

Prema nezvaničnim informacijama, neispravni autobusi su na reklamaciji i nisu čak ni stigli do pogona.

- Još dok su stajali ispred Skupštine grada ustanovljeno je da imaju povećanu temperaturu rada motora - kaže sagovornik "Novosti" iz pogona "Kosmaj". - S obzirom na to da nije sitnica, odmah je to reklamirano i poslati su na sređivanje. Na pet je uočen problem sa sistemom "vebasto", odnosno neispravnim grejanjem, a neki i prokišnjavaju na mestima gde su postavljene kamere. Zbog pomenutih nedostataka pet vozila u ponedeljak nije ni izašlo na teren. Autobusi imaju još nedostataka, ali u odnosu na pomenuto, reč je o sitnicama.

"Ikarbus 112M" je niskopodni autobus namenjen prevozu putnika u gradskom saobraćaju. Dug je 12 metara, ima troja vrata i 34 mesta za sedenje, a ukupan kapacitet je do 100 putnika.

Kako je najavljeno, ostalih deset "Ikarbusovih" vozila na "Manovoj" šasiji biće isporučeno početkom novembra.

MENjAČI, KLIME I FARBA

MAJSTORI koji popravljaju ove "mašine" problem su imali i sa toliko hvaljenim "Mercedesovim" autobusima. Na njima su bili neispravni nosači menjača, curile su klime, dugmići su ispadali, a posle godinu dana i farba je počela da matira, tako da su već zreli za novo farbanje.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (11)

Dejanbg

12.10.2016. 22:25

Ja kad sam pisao da su novi Ikarbusi krševi neopevani, udarali su mi minuse i govorili da mrzim Vučića. Veze ti Ikarbusi nemaju ni sa Nemcima a ni sa autobusima. Stari FAP je za sve njih bio raketna nauka i pojam kvaliteta. Šteta što su ugasili FAP a zadržali nesrećni Ikarbus koji stvarno ne zaslužuje da postoji pa neka je 100 puta domaći

Докле?

12.10.2016. 23:17

Докле ћемо на силу куповати тај распали Икарбус? Под паролом да чувамо домаће? Само да би се политичари лакше "уградили" у цену буса? једва су мало јефтинији а драстично лошије урађени чак и од турских бусева. О "Соларисима" или оригиналним немачким бусевима да и не причам. Изгледа да они чувају онај "плацић" где је фабрика,да га добро уновче због одличне локације! Има очас посла да их угасе,као "Необус" и "ФАП"!

alien

12.10.2016. 23:37

Kad ljudima ovde kažeš da taj Ikarbus nije ni za šta odma kreće kamenje i drvlje. A kad i sami uđu u te krševe i vide na šta to liči onda kukaju što nije uzeto nešto strano. Epa evo nek vam ovo bude za nauk. Kupuj domaće ali samo ako taj domaći uloži minimum truda i napora da napravi nešto dobro, a ne jeftino sklepano smeće.

Pavlović Dušan

13.10.2016. 01:35

Pa ne bih rekao da je tu kriv "Ikarbus". Pa tu ni nema naših delova. Šasija "MAN" A22, Motor Euro 5 MAN D2066 , možda je čak nama poslat i repariran, grejanje "Vebasto", menjač VOITH DIWA.6 (D 864.6), upravlač ZF Servocom 8098, prednja osovina MAN VOK 07-B17, pogonska osovina MAN HONP 13100 i tako dalje. Koga mi ovde zavaravamo.Nekada je bio Ikarus autobus sa našim delovima. Pa i ako nije bio u svemu savršen, bio je naš.

Ne može se to opisati

13.10.2016. 12:39

@Pavlović Dušan - Ko se jedanput vozio u njihovim krševima, ni pakao mu neće teško pasti. A, ove današnje ne znaju dobro ni da sklope od nemačkih delova.

Ivan

13.10.2016. 01:58

oni ne znaju da sastave autobus!Sta bi tek bilo da su morali da naprave i motor i menjac i kompletnu elektroniku?Na sta bi to tek licilo?

Dexy

13.10.2016. 14:29

Ne treba mešati stvari. Ikarbus je do pre 10 godina pravio dobre autobuse, o čemu govori i izvoz istih. Ovaj autobus konkretno je praktično šrafciger industrija, kao i Vučićev Mercedes, a zabrinjavajuće je što ni taj prost posao ova nekada renomirana firma danas nije u stanju da odradi valjano. Danas Ikarbus ne ume da ispravno proizvede ni modele koje je pre 8-10 godina rutinski i kvalitetno radio i to je posledica sistematskog uništavanja firme koje kulminira ovih godina.

Rajko Ivanovic

29.03.2017. 16:16

jednostavno receno nemarni radnici pri montazi. Shvatite jednom da to nije onaj Ikrabus od pre 30 godina nego sve neki nazovi majstori i inzenjeri koji nisu u stanju ni najobicniji autobus da naorave. To nije vise neka visoka tehnologina kad se sve sklapa id vise proizvodjaca...