I Zmaj Jovina pešačka zona
25. 08. 2016. u 22:15
Završena rekonstrukcija i popločavanje dela šetališta između Čika Ljubine i Vasine ulice. Sledi uređenje Obilićevog venca

Pored Knez Mihailove, i bočne ulice biće bez automobila Foto: N. Fifić
DEO Zmaj Jovine ulice, između Čika Ljubine i Vasine, od juče je deo pešačke zone u sklopu Knez Mihailove. Tokom popravljanja ove ulice, obavljene su i određene prepravke u Čika Ljubinoj. Gradske neimare sada očekuje popločavanje Obilićevog venca, deo od garaže do Ulice carice Milice, a posle toga i popločavanje Sremske ulice. Potom slede i radovi u Ulici maršala Birjuzova, koja će biti jedini prilaz garaži na Obilićevom vencu.
- Ovim projektima potpuno menjamo hijerarhiju u saobraćaju - naveo je gradski arhitekta Milutin Folić. - Na prvo mesto dolaze pešaci, potom biciklisti, javni gradski prevoz i na kraju privatni automobili. Na taj način pešačka zona Knez Mihailove ulice dobija četiri funkcionalne celine.
Knez Mihailova bi trebalo da bude trgovačka ulica. Bočne ulice, uključujući Obilićev i Topličin venac, biće zone ugostiteljstva, a Vasina ulica, koja će se raditi 2017. i 2018. godine, biće ulica kulture. Konačno, Kosančićev venac će, kao i danas, ostati dominantna kulturno-istorijska celina.
Dragan
25.08.2016. 22:31
Nemam nista protiv pesackih zona a sto se tice biciklistickih staza, njima je mesto na Adi Ciganliji, Savskom keju, Topcideru, Novom Beogradu (gde su dovoljno siroki trotoari) a ne u centru grada u kojem nema dovoljno mesta ni za javni prevoz i ostala motorna vozila. Ako zivim na Banjici i padne mi na pamet da kupim lokomotivu, to ne znaci da grad treba da trasira, razvuce zeleznicke sine, postavi rampe, signalizaciju i skretnice od Banjice do Terazija. Sve u svoje vreme i sve na svom mestu.
@Dragan - treba više mesta za pešake i bicikliste, pa i gradski prevoz, ali automobile treba izbaciti...
Komentari (2)