Beograđani, stižu novi kontrolori: Manje šverca u prevozu od jeseni
24. 08. 2016. u 22:15
Raspisan konkurs za nove radnike koji će proveravati karte u javnom prevozu. Od septembra se uspostavlja sistem kontrole u BG vozu na tri stanice. "Trozupci" treba da se postave na šest stanica

"Apeks" mora u svakom trenutku da ima najmanje 200 kontrolora
PUTNIKE u javnom gradskom prevozu od jeseni će kontrolisati veći broj "busplus" kontrolora. Kompanija "Apeks" već je raspisala konkurs za zainteresovane kandidate, a na ovaj korak odlučili su se zbog povećanja posla.
Direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović kaže da bi putnike u javnom gradskom prevozu po ugovoru sa privatnom firmom "Apeks", trebalo da kontroliše najmanje 200 kontrolora. Ipak, ni u Direkciji, ni u "Apeksu" ne izjašnjavaju se o preciznom broju angažovanih kontrolora.
- Više ih je od 200 - uverava nas Mitrović. - Do sada putnici "Bg voza" nisu podlegali nikakvoj kontroli, jer ni oprema u vozilima nije radila, tačnije, validatori su bili polomljeni. Čak četiri puta su ih kompletno menjali, ali nije vredelo. Vandali su nastavili da ih uništavaju. Iz tog razloga smo i odlučili da postavimo barijere, za početak, na ulazu u tri železničke stanice. Tako da će putnici morati da pre nego uđu u voz očitaju kartu.
"Trozupci" koji sprečavaju ulazak na stanicu naći će se kod Vukovog spomenika, Pančevačkog mosta i Karađorđevog parka. Prema Mitrovićevim rečima, za obnovu rampi zaslužna je kompanija "Apeks". Kompletan posao je završen, ali se čeka da "Železnice" sa kojima je sklopljen ugovor, obezbede ljude koji će čuvati obnovljene barijere.
U "Srbija vozu" kažu da je u toku izbor najpovoljnijeg ponuđača za poslove fizičko-tehničkog obezbeđenja na osnovu pokrenutog postupka javne nabavke. I da se početak realizacije ovog posla očekuje između 1. i 5. septembra.
Inače, u planu je da ovakav sistem kontrole putnika zaživi i na ostalih šest železničkih stanica, ali zasad nema tehničkih mogućnosti. Potrebno je da na njima budu postavljene barijere, a na pomenute tri već su postojale, pa su samo modifikovane. Osposobljavanjem rampi, zamenom mehaničkih delova, postavljanjem aparata za overu i povezivanje sa sistemom, napravljen je zatvoren sistem, tako da će svako ko želi da koristi "BG voz" morati da overi kartu kako bi ušao na stanicu, odnosno peron.
KRITERIJUMI ZA KANDIDATE
Uslovi koje zainteresovani kandidati za kontrolore moraju da ispune su srednja školska sprema, osnovno znanje engleskog jezika, komunikacione veštine, sposobnost kvalitetnog timskog rada i praćenja jasno definisanih procedura. Poželjno je prethodno iskustvo na poslovima kontrole karata u javnom prevozu. Svi zainteresovani kandidati mogu poslati svoje biografije (sa slikom) elektronskim putem do 7. septembra.
Nn
24.08.2016. 22:50
A dali ce novi kontrolori da starom coveku ( 80 God) koji hoda Sa stapom ne vidi i ne cuje dobro, da pisu kaznu zato sto se nije otkucao iako ima kredita, ili ce da validiraju karticu I nastave dalje. Itrenirajte prvo te vase kontrolore, pa ih onda zaposlte.
Значи и даље ће запошљавати своје партијске кадрове, уместо да смање трошкове а наплату карата повећају смањењем цена истих.
bas me uplasili.....stize vici izazov za svercere
Сви грађани старији од 65 година би морали да имају бесплатне карте. Они су годинама улагали у тај исти превоз, јер им се деценијама одбијало од плате у облику разних пореза, самодоприноса, итд. Такође, сви редовни ученици и студенти би морали да имају бесплатне карте, као и сва незапослена лица у званичној евиденцији. Као и сви војни инвалиди без обзира на категорију, као и сви учесници рата од 1991 до 1999. Сувишно је објашњавати те категорије.Мора постојати социјална правда.
@Miroslav Kostic - Nemam nista protiv ni jedne navedene kategorije. Ali zar stvarno mislis da je pravedno da penzioner sa npr 50 000 penzije i koji je dobio stan za 100 maraka jer se rodio u sretno vreme ide dzabe a zaposlen covek koji radi kod privatnika za minimalac i hrani 2 dece placa prevoz.
Komentari (24)