Ukleta raskrsnica Novog Beograda

M. ROGAČ

22. 08. 2016. u 22:02

Česti sudari na uglu Milutina Milankovića i Omladinskih brigada. Vozači kažu da su semafori loše sinhronizovani. Građani se peticijom žalili na rad signalizacije. U petak za šest sati povređeno deset osoba

Уклета раскрсница Новог Београда

RASKRSNICA Bulevara Milutina Milankovića i Omladinskih brigada, gde je pre dva dana nastradao vozač pikapa u sudaru sa autobusom na liniji 68, tvrde Novobeograđani - najgora je u gradu!

Prema rečima očevidaca, u trenutku nesreće nije radio semafor, a za manje od šest sati povređeno je deset osoba u dve nezgode.

U noći između petka i subote oko ponoći sudarila su se tri automobila, od kojih je jedan naleteo i oborio semafor. Povređeno je petoro, od kojih su troje zadržani na ortopediji i neurohirurgiji. Šest sati kasnije, u nesreći u kojoj su učestvovali pikap i autobus, jedna osoba je podlegla povredama, a četvoro njih su lakše ozleđeni.

Da podsetimo, u junu ove godine na internetu je osvanula inicijativa zabrinutih građana sa Novog Beograda koji su nadležne molili da izvedu ekipu koja će regulisati saobraćaj dok se ne poprave semafori na ovoj raskrsnici.

- Već dva dana ne rade i ovde je totalni haos i to najbolje znaju građani koji moraju svojim vozilima da prođu kroz ovu raskrsnicu. Gomila vozača ne poštuje saobraćajne znake i prvenstvo prolaza. Često zna da nastane totalni kolaps, kolone sa svih strana i ni makac - napisali su tada između ostalog.

Prema rečima vozača koji ovuda često prolaze, problem nastaje kada se neprilagođenom brzinom vozilo zaleti iz pravca Tošinog bunara, a iz drugog smera naiđe neko ko ide ka blokovima. U sudaru, pri nespretnom skretanju ka levo, automobil potom naleće na semafor. Novobeograđani tvrde da se to dogodilo najmanje pet puta u poslednjih nekoliko godina. Semafori su juče radili, ali stanovnici ovog dela grada su i dalje ogorčeni.

AKCIJA MUP U SARADNjI SA EU Akcija pojačane kontrole brzine kretanja počinje danas u Srbiji, u okviru takve akcije na svim evropskim putevima, najavljuje MUP. Do kraja meseca sprovešće se u ukupno 31 državi - u Evropskoj uniji, kao i u Švajcarskoj, Norveškoj i Srbiji. Saobraćajna policija koristiće ručne radare, radare u sistemima video-nadzora, kao i "presretače". Svaki vozač će biti alkotestiran, a policija će kontrolisati i upotrebu sigurnosnih pojaseva.

- I kada rade semafori, užasno je, a kamoli kada ne rade, tada je haos - komentariše Stevan Živković sa Novog Beograda. - Česti su udesi, a noću je pogotovo rizično. Kod skretanja levo iz Milutina Milankovića u Omladinskih brigada baš kratko traje zeleno svetlo. Onda ljudi prolaze i na crveno, da ne bi "zaglavili" u koloni. Semafori definitivno nisu dobro podešeni prema saobraćaju i gužvama! Prevrtali su se tu, sudarali, naročito kada bi da se provuku na žuto...

Saobraćajni inženjer Slobodan Gvozdenović, takođe sa Novog Beograda, kaže da je odgovornost na učesnicima u saobraćaju.

- Iskustveno mogu da prokomentarišem - uveče se tu divlja, a naročito posle 22 sata - objašnjava Gvozdenović. - Ne poštuju ni crveno svetlo i onda nastaje problem. Ipak je reč o dve brze putanje.

Raskrsnica Bulevara Milutina Milankovića i Omladinskih brigada na lošem je glasu i među taksistima.

- Česti su udesi na ovoj raskrsnici i potrebno je preispitati njen protok. Uvek je potreban oprez, a čini se da je najveći problem neprilagođena brzina. U pogledu saobraćaja Novi Beograd je prerastao sam sebe - kaže Zlatan Zlatković iz "Beogradskog taksija".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (34)

mamago

22.08.2016. 22:10

Ne trebaju nam semafori. To je skupo.Govore nam ovi novi skorojevici.A letuju u Monte Karlu.

Vladimir

22.08.2016. 22:17

Često prolazim ovom raskrsnicom i dešava se da semafori ne rade, što stvara ogromne probleme, jer naši "vozači" nemaju "naviku" da prate saobraćajne znakove, koji na svakoj raskrsnici nedvosmisleno određuju prvenstvo prolaza. Pa čak i kada se to dogodi i neko shvati da je na putu sa prvenstvom prolaza, onda često gazi po gasu i preteći kidiše na vozila koja su se našla u raskrsnici, a dolaze sa sporedne strane. Živo me zanima, kojom se brzinom kretao Baja iz GSP-a, pored signala da uspori?

Mirko Savic

22.08.2016. 22:20

Da veoma je otezan izlazak na M Milankovica iz ove ulice i treba cetvoro ociju

Vladimir

22.08.2016. 22:25

Ministre vi da smanjite saobracajne nesrece vi ih povecaste vasim nemarnim radom u vasem ministarsvu i u ministarsvu Mihajovicke po cijem nalogu se to radi objasnite gradjanima Srbije !!!!

Duki

22.08.2016. 22:33

U SAD je jednostavno reseno kada ne radi semafor. Svi su duzni da stanu na raskrsnici kao da imaju znak STOP. Posto automobili stanu prolazi onaj koji je prvi stigao do raskrsnice. Vrlo je jednostavno i funkcionise odlicno sa protokom vozila a pritom su smanjene brzine. Apel za SAT i gospodina Alvirovica da se pozabave ovom temom i uvede navedena izmena u zakonu. Da li i Vi imate utisak da kada ne radi semafor da mnogi koji misle da imaju prvenstvo prolaza voze jos brze?

Цвико

23.08.2016. 07:11

@Duki - Код нас неко да стане, та хајте молим Вас. Код нас важи: "Бахатост изнад свега". Каква Америка.

LOGOS

22.08.2016. 22:57

Ljudi,ne znam da li ste primetili,ali vec sigurno dve-tri godine unazad,semafori ne rade nedeljom ! Mozda nije svaka nedelja,ali sigurno svaka druga.Ne znam o cemu se ovde radi ???Novosti,molim vas potrudite se i saznajte ko je odgovoran za iskljucivanje semafora sirom grada,jer to je jako opasno! Licno sam imao pre par meseci vrlo neprijatnu situaciju zbog takve morbidarije ! Mora konacno da se obelodani ko je taj koji donosi takve odluke i zbog cega ?

Vlajko

22.08.2016. 23:23

@LOGOS - Iskljucivanje semafora nedeljom je sasvim normalno na zapadu.Manji intezitet saobracaja,stednja struje.Ali,postoji saobracajna kultura.Postuje se pravo prvenstva prolaza.

Aleksandar

22.08.2016. 23:45

@LOGOS - Штедња струје? Зашто не бисмо онда погасили семафоре за стално?

Dragan P.

23.08.2016. 00:23

@LOGOS - Kad već nemamo saobraćajnu kulturu, valjda je bitnije da se sačuva život, nego da se štedi struja! Nek gase nedeljom semafore u Odžacima i Koceljevi, a ne u Beogradu.

ja

23.08.2016. 07:58

@LOGOS - Štednja struje? Onda treba pogasiti sve semafore i to trajno, strogo kažnjavati upotrebu svetala danju, a saobraćajnoj policiji zabraniti upotrebu radara i alko-testera jer i oni rade na struju (baterije koje se pune ili akumulatori)

Marko

22.08.2016. 23:11

A znaju da uvode kojekakve agencije za bezbednost koje su same sebi svrha a da posalju saobracajca na teren to nikako!

Spavajte mirno

22.08.2016. 23:21

Da li ima nestručnijih i neodgovornijih ljudi od saobraćajnih tzv. inžinjera koji projektuju saobraćaj i signalizaciju u Beogradu?! Oni sve lepo urade, ali , eto, vozači krivi...A stotine raskrsnica loše regulisano, signalizacija katastrofa,semafori čkilje , nikad oprani ,iz prošlog veka, jedva se vide po danu ...

Rajko

22.08.2016. 23:31

Ma sta pricate, jeste li ikada isli na Altinu???Raskrsnica Ugrinovacke i starog Novosadskog autoputa i odmah posle toga raskrsnica na Altini, Ugrinovackog i Dobanovackog puta (ne postoji semafor uopste), pa tu ljudi trce preko ceste kao zecevi da ih autombili ne pobiju a vozaci samo Boga mole da izadju citavi sa te raskrsnice :))))

Александар

22.08.2016. 23:48

Суштина проблема саобраћаја је у неодговорним и неспособним властодршцима и у бахатом народу. Немамо као нација ни трунку дисциплине.

DjoloGood

23.08.2016. 01:02

Ali sampioni su oni koji su dozvolili da banka Intesa bude na raskrsnici Narodnih Heroja i Milutina Milankovica (jedna raskrsnica pored). Prakticno je nemoguce da prodje 2 minuta, a da 5 automobila nisu parkirani u desnoj traci.... Pa ko zeli da skrene iz Narodnih Heroja u M. Milankovica, treba da bude virtuoz, da ga ne pokupi nadolazece vozilo u srednjoj traci.

zmau

23.08.2016. 11:00

@DjoloGood - Šta ima banka s tim ? Ako smeta parkiranje, nek zabrane i nek kontrolišu.

Bgd

23.08.2016. 13:51

@DjoloGood - Neverovatan zaključak...dakle, nije kriv onaj ko pogrešno parkira već zgrada izgrađena na "pogrešnom" mestu...oj Srbijo među šljivama...

Zlatan Vukić

23.08.2016. 05:44

Po izjavi saobraćajnog inženjera, gospodina Gvozdenovića, rekao bih da je nakon opsežne i temeljne studije o pomenutom problemu, došao do zaključka, datog u svojoj izjavi.

VENIK

23.08.2016. 07:08

Gomila vozača ne poštuje saobraćajne znake i prvenstvo prolaza.. Dovoljna je samo ova recenica.

Шева

23.08.2016. 07:35

Проблем је што возачи полажу преко везе па не знају шта је то првенство пролаза.

30PAH

23.08.2016. 07:41

Prosto ova raskrsnica moze da se resi izgradnjom kruznog toka. svi moraju da uspore, a semafori nisu potrebni. ali nasi saobracajni inzenjeri ne znaju to, kako?

Pera Ložač

23.08.2016. 07:43

Majstori, napravite KRUŽNI TOK i sve će biti rešeno...tu bar ima mesta koliko hoćeš

Bgd

23.08.2016. 08:23

Policija i putari ne rade svoj posao kako treba, to je jasno ali postoji i druga strana medalje na kojoj piše "prilagođavanje vožnje uslovima na putu". Ako je put rizičan i loš onda ne možeš da voziš 80 ili 100 ali to kamikaze u Srbiji ne shvataju. Ako semafor ne radi, većina raskrsnica je obeležena saobraćajnim znacima, ako nema znakova onda su tu pravila desne strane. Dakle, nema nepoznanica, gospodo vozači.

Ja

23.08.2016. 08:51

nikakvi semafori tu i nisu potrebni. kružni tok bi tu situaciju bolje rešio i od najboljih semafora.

Драган Јанковић

23.08.2016. 09:21

На много места у граду саобраћај је УЖАСНО регулисан. То се да исправити, али се не исправља. Замислите колика је добит (психичка, безбедноста, материјална) да се на сто места,у граду изврше побољшања. И друго, возачи јесу насилници, али зато што полиција НЕ РАДИ или НЕ СМЕ ДА РАДИ свој посао. Погледајте само паркирања џипова пред кафићима, то дивљање. Или коришћење мобилних телефона у вожњи. Само по та два основа, само у Бгд, може да се наплати дневно милион динсра.

4S

23.08.2016. 09:35

Samo treba da postave kamere koje prate brzinu u snimaju saobraćaj i rešena stvar. Samo po džepu je jedini način da se čovek dovede u red.

Pera

23.08.2016. 10:37

Jos jedan glas za kruzni tok. Medjutim, kruzni tok zahteva minimalno odrzavanje, za razliku od raskrsnice regulisane svetlsonom signalizacijom, sto se naravno ne bi bas dopalo ekipi koja odrzava semafore po gradu.

zmau

23.08.2016. 11:19

Napravili su piste umesto uličnog kolovoza. I onda se čude što mamlazi manijače.

Србистанац

23.08.2016. 11:21

Gomila vozača ne poštuje saobraćajne znake i prvenstvo prolaza. После ове реченице не треба ништа више "анализирати", нема уклетих раскрсница, има само уклетих мозгова који мисле "неће то мени да се деси".