Čelik preko Save tek od septembra
03. 08. 2016. u 23:46
Radovi na mostu kod Ostružnice u sastavu Obilaznice oko Beograda još u fazi pripreme. Raskrčeno rastinje na gradilištu i pobijeni probni šipovi

Foto "Beobuild"
NA gradilištu kod Ostružnice, gde će biti podignuta nedostajuća leva strana mosta iznad Save u sastavu Obilaznice oko Beograda, sve je još u fazi pripreme i probe! I umesto da se ništa ne vidi od oblaka prašine, ništa se ne vidi jer radovi nisu mnogo odmakli od početka. Iako je od potpisivanja ugovora sa izvođačem prošlo šest, a od uvođenja u posao bezmalo dva meseca, zona radova još ne vri od radnika i mehanizacije.
Austrijski "Štrabag", kome je dodeljen ugovor, završava pripreme za pobijanje prvih šipova. Na levoj obali je završeno čišćenje terena za pet stubnih mesta, izgrađeni su platoi za šipove i gradilišne saobraćajnice. Istovremeno na desnoj obali radnici uklanjaju gusto rastinje i humus.
- Trenutno se izvode probni šipovi na desnoj obali, a u narednih desetak dana počeće probna bušenja i na levoj strani - kažu putari. - Predstoji i provera već izgrađenih stubova u reci, a ispitivanja će biti urađena iznad vode i podvodno.
Neimari najavljuju da će krajem septembra početi izrada čeličnih elemenata koji će činiti mostovsku konstrukciju iznad reke, dok se montaža elemenata očekuje na proleće sledeće godine. A prema planiranoj dinamici, postojeća petlja i budući most biće uklopljeni u poslednjoj godini izgradnje.
Postojeći most kod Ostružnice je desna konstrukcija, a kada bude izgrađena i leva, ovaj koridor će osim proširenja i većeg saobraćajnog kapaciteta, dobiti pun profil auto-puta. Ukupna dužina novoizgrađene konstrukcije iznosiće skoro dva kilometra, od čega je prilazna betonska konstrukcija na levoj obali dugačka 594 metra, glavni raspon od čelika ima 586 metara, dok se konstrukcije na desnoj obali pružaju 785 metara.
DVE GODINE ZA ZAVRŠETAK
Ugovor za izgradnju mosta preko Save kod Ostružnice potpisan je u januaru ove godine, a radovi su počeli 10. juna.
Ugovoreni rok za završetak čitavog posla je 790 dana, a vrednost radova iznosi 3,57 milijardi dinara.
у дослуху с властима
04.08.2016. 08:17
Две године за мост који има изграђене стубове, само да се положи хоризонтала!!! То може само у Србији ... Годинама се гради по десетак километара аутопута који отварају два пута годишње ... и буде лоше урађено јер краду на квалитету асфалта.
@у дослуху с властима - Svi kradu na kvalitetu asfalta, jer bi propali inače ako nemaju šta da popravljaju.
Komentari (2)