Semafor kriv za haos u Beogradu

N. VUKIĆ

27. 05. 2016. u 22:15

Ni posle proširenja dela Tošinog bunara u Novom Beogradu gužva ne jenjava, čak je i veća. Nadležni obećavaju da će problem protoka vozila biti rešen narednih dana

Семафор крив за хаос у Београду

Vozači se žale na zastoj naročito u vreme jutarnjeg i popodnevnog špica,foto M.Anđela

NOVOBEOGRAĐANI su se nadali da će proširenje saobraćajnice Tošin bunar doprineti boljoj protočnosti u zoni raskrsnice sa Ulicom Nikole Dobrovića, ali ni posle nedavnog otvaranja za saobraćaj - gužva ne jenjava. Naprotiv, veća je. Vozači se žale na zastoj, naročito u vreme jutarnjeg i popodnevnog špica.

Kolone nanizanih vozila protežu se i više stotina metara sa obe strane raskrsnice. A vozači su jednoglasni u oceni da su za sve krivi semafori.

- Umesto da prednost imamo mi koji vozimo pravo, mnogo više vremena dato je onima koji iz Tošinog bunara skreću prema Bežanijskoj kosi u Ulicu Nikole Dobrovića - žali se Mirjana Petrović, koja svakodnevno vozi ovom trasom. - Osim dužine trajanja crvenog, odnosno kratkog intervala zelenog svetla koje propusti tek nekoliko automobila, saobraćaj dodatno usporava to što su na kratkoj relaciji, od šeststo metara, u nizu postavljena četiri semafora. A zbog dužine trajanja propuštajućeg svetla na semaforu, gotovo da je nemoguće uhvatiti "zeleni talas".

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju obećavaju da će problem biti rešen narednih dana.

- Raskrsnica Tošinog bunara i Nikole Dobrovića je na trasi unutrašnjeg magistralnog poluprstena i zamišljena je kao četvorokraka - kažu u Direkciji. Tako je i sinhronizovan rad semafora. Međutim, trenutno je ta saobraćajnica trokraka, nedostaje deo koridora prema "buvljaku", koji je u izgradnji. Kada i ovaj krak bude povezan sve će drugačije funkcionisati.

Dok ne dođe do spajanja svih delova poluprstena, u Direkciji su najavili da će u sledećih nekoliko dana biti napravljene određene izmene u režimu rada semafora, ne bi bilo dužeg zadržavanja na ovoj raskrsnici.


OTKLANjANjE "USKOG GRLA"

POSLE nedavne rekonstrukcije, Tošin bunar je umesto jedne trake po smeru, dobio dve trake po smeru, a u zoni raskrsnice sa Nikole Dobrovića četiri - dve srednje, za pravo i još dve, za skretanje levo i desno. Razlog proširenja dela Tošinog bunara kod ukrštanja sa Ulicom Nikole Dobrovića bilo je upravo otklanjanje ovog novobeogradskog "uskog grla".


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (7)

Rivam

27.05.2016. 22:27

Ne znam samo ko ovo pametuje!? Kruzni tok je najbolja i najbrza raskrsnica, u celom svetu obicne raskrsnice pretvaraju u kruzni tok, samo kod nas prave nesto sto ni sami ne znaju sta je!!

Petar

27.05.2016. 23:16

@Rivam - Po toj logici ne treba da imaju ni kola, jer ne znaju da voze. Zaprege da im omogucimo pa kad stignu...

бурин101

27.05.2016. 23:03

Господа пројектанти саобраћајница вероватно нису чули за кружни ток, па и не знају шта он значи за уклањање гужви у саобраћају.

Kruzni

27.05.2016. 23:24

E...... kruzni tok.... treba ga znati napraviti ali to dodje na kraju , gde je crtanje u projektu

Миле666

28.05.2016. 05:39

Уверио сам се да гужва и даље траје јер живим на бежанијској коси.Нисам сигуран да је кружни ток ту могућ јер је би био један део на низбрдици а и подвожњак и мост железничке станице тошин бунар је ту са све насипом на коме стоји пруга.

Crni Nbgd

28.05.2016. 05:57

kratko i jasno svugda gde su velike guzve prave trebalo bi zameniti jednostavno skines semafore izgradis kruzni tok i zdravo djaci i na ledine isto kod grand kafe i tu bi trebalo kruzni tok jer semafor pravi guzvu mnogo jer mnogo ljudi i ne postuju prelaze i na zuto i na.crveno... velika.srbija sve je dozvoljeno