Semafor kriv za haos u Beogradu
27. 05. 2016. u 22:15
Ni posle proširenja dela Tošinog bunara u Novom Beogradu gužva ne jenjava, čak je i veća. Nadležni obećavaju da će problem protoka vozila biti rešen narednih dana

Vozači se žale na zastoj naročito u vreme jutarnjeg i popodnevnog špica,foto M.Anđela
NOVOBEOGRAĐANI su se nadali da će proširenje saobraćajnice Tošin bunar doprineti boljoj protočnosti u zoni raskrsnice sa Ulicom Nikole Dobrovića, ali ni posle nedavnog otvaranja za saobraćaj - gužva ne jenjava. Naprotiv, veća je. Vozači se žale na zastoj, naročito u vreme jutarnjeg i popodnevnog špica.
Kolone nanizanih vozila protežu se i više stotina metara sa obe strane raskrsnice. A vozači su jednoglasni u oceni da su za sve krivi semafori.
- Umesto da prednost imamo mi koji vozimo pravo, mnogo više vremena dato je onima koji iz Tošinog bunara skreću prema Bežanijskoj kosi u Ulicu Nikole Dobrovića - žali se Mirjana Petrović, koja svakodnevno vozi ovom trasom. - Osim dužine trajanja crvenog, odnosno kratkog intervala zelenog svetla koje propusti tek nekoliko automobila, saobraćaj dodatno usporava to što su na kratkoj relaciji, od šeststo metara, u nizu postavljena četiri semafora. A zbog dužine trajanja propuštajućeg svetla na semaforu, gotovo da je nemoguće uhvatiti "zeleni talas".
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju obećavaju da će problem biti rešen narednih dana.
- Raskrsnica Tošinog bunara i Nikole Dobrovića je na trasi unutrašnjeg magistralnog poluprstena i zamišljena je kao četvorokraka - kažu u Direkciji. Tako je i sinhronizovan rad semafora. Međutim, trenutno je ta saobraćajnica trokraka, nedostaje deo koridora prema "buvljaku", koji je u izgradnji. Kada i ovaj krak bude povezan sve će drugačije funkcionisati.
Dok ne dođe do spajanja svih delova poluprstena, u Direkciji su najavili da će u sledećih nekoliko dana biti napravljene određene izmene u režimu rada semafora, ne bi bilo dužeg zadržavanja na ovoj raskrsnici.
OTKLANjANjE "USKOG GRLA"
POSLE nedavne rekonstrukcije, Tošin bunar je umesto jedne trake po smeru, dobio dve trake po smeru, a u zoni raskrsnice sa Nikole Dobrovića četiri - dve srednje, za pravo i još dve, za skretanje levo i desno. Razlog proširenja dela Tošinog bunara kod ukrštanja sa Ulicom Nikole Dobrovića bilo je upravo otklanjanje ovog novobeogradskog "uskog grla".
Rivam
27.05.2016. 22:27
Ne znam samo ko ovo pametuje!? Kruzni tok je najbolja i najbrza raskrsnica, u celom svetu obicne raskrsnice pretvaraju u kruzni tok, samo kod nas prave nesto sto ni sami ne znaju sta je!!
@Rivam - Problem je i u tome sto nasi vozaci ne znaju da koriste kruzni tok...
@Rivam - Po toj logici ne treba da imaju ni kola, jer ne znaju da voze. Zaprege da im omogucimo pa kad stignu...
Господа пројектанти саобраћајница вероватно нису чули за кружни ток, па и не знају шта он значи за уклањање гужви у саобраћају.
E...... kruzni tok.... treba ga znati napraviti ali to dodje na kraju , gde je crtanje u projektu
Komentari (7)