Putnici negoduju: Toplo i prljavo u vozilima GSP

N. V.

02. 04. 2016. u 23:59

Prema rečima direktora GSP "Beograd" Željka Milkovića, grejanje se uključuje u zavisnosti od vremenskih prilika. Vozač uvek može da isključi grejanje na zahtev putnika

Путници негодују: Топло и прљаво у возилима ГСП

U jednom od vozila

GREJANjE u autobusima, tramvajima i trolejbusima, uz sve toplije vreme napolju, čini vožnju gradskim prevozom nepodnošljivom. Osim na neprijatnu temperaturu u vozilima, putnici se žale i na higijenu u njima.

Prljavi su rukohvati, umazani prozori, smrdljiva sedišta, naročito tapacirana. Iako vozila čiste i peru, unutrašnjost je umrljana i zamazana. Očigledno je potrebno da radnici kojima je povereno održavanje, detaljnije čiste i češće menjaju krpe i vodu jer posle njihovog pranja vozila izgledaju kao da je "mačka prešla repom".

Ponekad nepodnošljiv smrad, koji pojedini trpe, dok druge tera da izađu iako nisu stigli do željene stanice, poslednjih dana dodatno pojačavaju grejanje i spoljašnja temperatura.

Prema rečima direktora GSP "Beograd" Željka Milkovića, grejanje se uključuje u zavisnosti od vremenskih prilika.

- Narednih dana će najverovatnije biti potpuno isključeno - dodaje direktor GSP. - U ovom prelaznom periodu nezgodno je zato što u jutarnjim satima, kada vozila izlaze na liniju, temperatura bude oko 2-3 stepena, pa je neophodno i zbog mašine, a i putnika da se uključi grejanje. U svakom trenutku, putnici, ukoliko im smeta, mogu da kažu vozaču da ga isključi.

Povodom negodovanja putnika zbog prljavštine u vozilima javnog prevoza, Milković kaže da očekuje da će ubuduće biti bolje.

- Početkom marta smo sklopili ugovor sa privatnom firmom "Mopeks", koja će narednih godinu dana voditi računa o čistoći u našim vozilima. Starom firmom smo bili nezadovoljni i saradnju smo raskinuli pre četiri godine. U međuvremenu su naši radnici bili angažovani za čišćenje autobusa, tramvaja i trolejbusa - objašnjava prvi čovek najvećeg gradskog prevoznika.

On ističe da je mnogo isplativije to što su uposlili drugu firmu da radi na održavanju vozila, jer rade sa mnogo više ljudi, za manje novca. Do sada je na ovim poslovima bilo angažovano 85 zaposlenih u GSP, a ubuduće će o higijeni u prevozu voditi računa 150 radnika.


JEFTINIJE KAD DRUGI RADI

DIREKTOR GSP kaže da je trošak ovog preduzeća za održavanje i čišćenje godišnje iznosio 117 miliona dinara, uz angažman mnogo manjeg broja svojih zaposlenih. Taj posao će privatniku, sa kojim su sklopili ugovor na 12 meseci, platiti 92 miliona dinara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (4)

zorka

03.04.2016. 13:36

Aman , perite ta vozila, prljava su! Ne treba nam raport koliko puta se peru, cinjenica je da su PRLJAVA!!

ivan

03.04.2016. 19:40

vozila su veoma prljava i jako smrde, zaposlite jos radnika! po ovome koliko se godisnje para trosi na ciscenje prevoz bi trebao da blista!!

roki

04.04.2016. 13:24

Sad je zvanično GSP priznao istinu, kako i ko je čistio vozila. Sramota, vozimo se kao stoka. Prljava neispravna vozila, nemaju ih dovoljno, nedostatak rez.delova....ne polaze na vreme...pa menjajte nešto, razloga je dovoljno....za početak odgovorne.Loše je što se nova vozila ne peru, ona će postati neupotrebljiva pre vremena, zbog naše nemarnosti. Krpa deterdžent i voda. pa zar je to neka velika nauka. Lenjost i bahatost, to smo mi.