Opasna stanica: Iz tramvaja pravo pod auto

S. B. M.

10. 03. 2016. u 22:14

Stajalište na uglu Resavske i Bulevara kralja Aleksandra veoma opasno za putnike. Ako je na semaforu vozilo ispred tramvaja, oni koji izlaze na zadnja pravo će kročiti na kolovoz

Опасна станица: Из трамваја право под ауто

Foto M. Anđela

BEZBEDNOST putnika koji se voze tramvajima na liniji 7, 7l i 12, a koji izlaze na stajalištu na uglu Resavske i Bulevara kralja Aleksandra, svakodnevno je ugrožena!

Saobraćajna gužva, neoprezni putnici i tramvajdžija koji otvara vrata pre nego što šinsko vozilo celom dužinom "pristane" uz ostrvo, predstavljaju potencijalnu opasnost po one koji izlaze iz tramvaja. Kada se na semaforu pojavi crveno svetlo, a ispred "španca" ili "švajcarca" se nađu jedan ili dva automobila, većina vozača otvara vrata, bez obzira na to što će putnici, kada izađu na zadnja vrata vozila, biti u opasnosti.

- Ovo stajalište je zaista nebezbedno - navodi Dragana. - Ostrvo je dugačko koliko i "španac", pa ako na semaforu nema automobila ispred tramvaja, sve je u redu. Ipak, ako bar jedan auto čeka na semaforu, a vrata tramvaja se otvore, oni koji izlaze na zadnja pravo će kročiti na kolovoz. Ako su neoprezni, lako može da se dogodi da ih "pokupi" automobil koji obilazi tramvaj sa desne strane, kako bi skrenuo udesno.


PREUSKO OSTRVO

MNOGO je i onih koji i kada siđu iz vozila na ostrvo, prelaze ulicu van pešačkog prelaza, iza tramvaja.

- Ostrvo je preusko i lakše mi je da pređem ulicu van pešačkog - navodi stariji gospodin.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (8)

Projektantski diletantizam

11.03.2016. 07:10

Ne poštuju se propisi, verovatno zbog pritisaka i ulizništva...

Momčilo

11.03.2016. 09:17

Konačno neko da obrati pažnju na ovaj problem, tehnički gledano stajalište nema ni potrebnu širinu za broj putnika koji tu svakodnevno u špisu uđe i izađe iz tramvaja. Ali koga je to briga važno je napuniti đžepove tokom rekonstrukcija prodati narodu maglu, šta će posle biti, pa ko ne pazi nastradaće.

Zeljko

11.03.2016. 11:33

Ovakva resenja se primenju i u drugim gradovima. Kao primer moze se navesti Bec gde je ovo uobicajeno. Vozaci kada vide tramvaj moraju da stanu iza linije tramvaja i da sacekaju da svi putnici udju ili izadju i predju kolovoz, pa tek onda da nastave voznju.

putnik2

11.03.2016. 14:29

Otvaraju vrata a da nisu matematicki tacno na stanici,pa ko je tu kriv?.Polako nigde ne zurimo a i putnici su osigurani.

Antitdot

12.03.2016. 23:12

Ako bolje pogledate, opasnosti nema! U ovom položaju, automobil ne može da prođe pored tramvaja i mora da sačeka da tramvaj krene.

Ovaj tramvaj

13.03.2016. 10:59

@Antitdot - koji je neprilagodjen beogradskim ulicama. Ali imamo i kraće tramvaje. U svakom slučaju, projektanta treba na robiju...