Stepi još tri meseca fore
03. 02. 2016. u 13:15
Rekonstruisana voždovačka saobraćajnica nije dobila neophodnu upotrebnu dozvolu. Duži rok ili naplata 228 miliona dinara
.jpg)
AKCIJA Nadležni su prethodnih dana popravili 34 oštećena saobraćajna znakaFoto N. Skenderija
ULICA vojvode Stepe, posle šest meseci od završetka radova na rekonstrukciji, još nije dobila upotrebnu dozvolu! Uočene nepravilnosti, izvođač radova preduzeće "Ratko Mitrović" nije otklonio, a ukoliko u naredna tri meseca ne puste u rad "adaptibilno upravljanje saobraćajnom signalizacijom", platiće penale "teške" 228 miliona dinara.
Kako su "Novosti" pisale, pre tri dana isteo je rok od šest meseci probnog rada. Veštaci Gradskog zavoda za veštačenje izašli su na teren. Napravljen je izveštaj, po kome još nije dobijeno zeleno svetlo. Većina ranijih zamerki je ispravljena, ali ima jedna, ključna, koja koči dobijanje upotrebne dozvole.
- Prema zakonu, probni rad može da traje godinu dana - priča Luka Petrović, direktor Agencije za investicije i stanovanje. - Prošlo je prvih šest meseci, a izvođač još nije pustio u rad adaptibilno upravljanje saobraćajnom signalizacijom. Grad će postupati u skladu sa zakonom. Najverovatnije, u ovom slučaju, produžićemo im rok za još tri meseca, da završe ovaj posao.
Prethodnih dana, popravljena su 34 oštećena saobraćajna znaka. Predat je zapisnik o nivelaciji terena, kao i atesti za kontrolere koji regulišu paljenje svetla na semaforima. Izvođač radova bio je u obavezi da dostavi deo projekta izvedenog stanja, koji se odnosi na javnu rasvetu. Za zeleno svetlo treba i potvrda GSP da su sve automatske skretnice u funkciji.
SISTEM adaptabilnog upravljanja saobraćajem zasniva se na prikupljanju podataka o protoku drumskih vozila, tramvaja i pešaka i određivanju optimalnih zelenih vremena, paljenje i trajanje zelenog svetla, kako bi se smanjila nepotrebna čekanja na semaforima
Ukoliko i posle 31. aprila, Ulica vojvode Stepe ne dobije upotrebnu dozvolu, grad može po Zakonu o izvođenju i građenju, da povuče novac od garancija u visini čak 228 miliona. A, može i da im odobri dodatna tri meseca, što je manje verovatno.
RADOVI TRAJALI GODINU DANA
REKONSTRUKCIJA glavne voždovačke saobraćajnice je trajala od 17. jula 2014. do 1. avgusta 2015. Vrednost radova iznosila je 19 miliona evra. Zamenjen je kolovoz, prebačene šine, a promenjene su kanalizacione i električne instalacije. Rekonstrukcija je obuhvatila 4,7 kilometara šina i oko 4,5 kilometara ulice, a u okviru radova, urađen je i kružni tok Autokomande, kao i okretnica tramvaja na Banjici.
.jpg)
St
03.02.2016. 13:28
Najbolje od svega je genijalno saobracajno resenje na pocetku V Stepe, ulici u kojoj je saobracajni faultet. Unutrasnju traku koriste tramvaji koji idu pravo i vozila koja skrecu levo ka Kumodraskoj. Desava se sledece, semafor pusta u levo ali sta vredi kad je na celu kolone tramvaj koji ide pravo i blokira ostale ili obratno semafor pusta pravo ali tramvaj koji jedini hoce pravo na zacelju je kolone,,,i tako igre bez granica...
Jos nesto o "adaptabilnom upravljanju saobraćajem". Kumodraska ulica, jedna od najoopterecenijih prilaza Autokomandi. Raskrsnica kod Singidunuma. Semafor podjednako pusta ka Autokomandi i desno ka Dusanovcu - u praksi od 12-13 vozila koliko uspe da prodje kroz zeleno bar 10 ide pravo ka Autokomandi. Plus ispred raskrsnice je stanica i ako se potrefi da su blizu 2-3 autobusa sa po par auta izmedju, vi ne mozete da prodjete raskrsnicu a da se ne promeni zeleno nekoliko puta..
taj veze s mozgom nema. Osnovne propise nije ispostovao. Evo ovaj znak na fotografiji cete menjati svaki drugi dan jer je usao u profil vozila. Za stubove ziv nisam... bice zrtava. Projektanta u 'aps.
Ne postoji 31. april.
Ukoliko budu čekali 31 april da im naplate penale verovatno će pare dobiti 30 februara.
Komentari (5)