Kneza Miloša sa šest traka i mega podzemnom garažom!
26. 12. 2015. u 19:37
U planu rekonstrukcija saobraćajnice po uzoru na Barselonu i Madrid. Početak radova 2017. godine, podzemni objekat od Nemanjine sve do Višegradske

Budući izgled Ulice kneza Miloša
POSLE Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, čelnici grada nameravaju da rekonstruišu i jednu od najprometnijih saobraćajnica u
gradu - Ulicu kneza Miloša.
Prestonička saobraćajna "žila kucavica" trebalo bi da dobije i šestu traku, po sredini ulice nalazilo bi se ostrvo
sa cvećem, a grad Beograd i "Parking servis" imaju ambiciozan plan da
naprave i ogromno podzemno parkiralište koje bi se protezalo od Nemanjine ulice sve do Višegradske.
- Španci i Katalonci u urbanim jezgrima imali su velikih saobraćajnih problema. Izgradnjom garaža ispod kolovoznih traka rešili su nedostatak mesta za automobile - za "Novosti" priča gradski menadžer Goran Vesić, koji je, uz direktora "Parking servisa" Andriju Čupkovića, na ovu ideju došao prilikom obilaska Barselone i Madrida.

Buduća garaža u Kneza Miloša imaće jedan podzemni nivo koji će se protezati duž većeg dela ulice.
- Ukupan kapacitet garaže biće 427 parking-
-mesta, od čega 20 za vozila osoba sa invaliditetom - kaže Andrija Čupković. - Planirana površina je 12.100 metara kvadratnih, a predviđena su po dva ulaza i izlaza.
Prema Čupkovićevim rečima, "Parking servis" očekuje da će građevinsku dozvolu za rekonstrukciju Kneza Miloša, odnosno izgradnju garaže, dobiti u julu 2016. godine.
SPAS ZA STANARE
I ŽITELjI Kneza Miloša godinama muku muče s parkiranjem jer nemaju obeležena mesta, pa se i njihovi automobili vode kao da su nepropisno parkirani. Prema Čupkovićevim rečima, kada se izgradi garaža, oni će moći da zakupe parking-mesta.
NEIZBEŽNE GUŽVE
KADA dođu na red , radovi u Ulici kneza Miloša, bez ikakve sumnje, dovešće do tektonskih poremećaja u saobraćaju, tim pre što je najavljena i skora gradnja tržnog i poslovnog centra na prostoru bivše zgrade MUP-a.

ULICA DUGAČKA 1.600 METARA
ULICA kneza Miloša pruža se od Mostarske petlje do Doma Narodne skupštine, jednim delom pripada Savskom vencu, a drugim Vračaru, duga je 1.600 i široka 28 metara. Prema dostupnim podacima, izgrađena je pre 19. veka, sadašnji naziv dobila je 1858, a prethodno se zvala Topčiderski drum.
PARKIRANO PO 270 VOZILA
ULICA kneza Miloša jedna je od malobrojnih ulica u širem centru Beograda koja nije zonirana, pa su zato tokom celog dana trotoari prenatrpani automobilima. Prema procenama nadležnih, skoro u svakom trenutku na ovom bulevaru je nepropisno parkirano 270 vozila.
bager
26.12.2015. 19:50
Odmah da vam dam besplatni savet,,,napravite najmanje 2 nivoa,mada je pametnije napraviti 3 nivoa,,evo i zasto ,,ponuditi pola prvog nivoa ili ceo ,stanarima ulice da kupe parking plac ,,druga polovina ide na godisnji ugovor o iznajmljivanju placa,ili pak 6 -to mesecni ugovor,,tako da prvi nivo moze da ima poseban pristup na daljinski ,,ostali nivoi su namenjeni dnevnom parkiranju naravno 24/24 h,,uskladiti i cene po satu parkiranja u zavisnosti od vremenske zone
Kratkovidi su ti sto planiraju...neka se ugledaju na Kinu, na Sangaj recimo, neka sagrade i ispod i iznad...neka se to planira na vreme a ne da opet za 20-30god planiraju...treba da raspisu konkurse i da ne zure...
Što da ne! Postoje dva rešenja, da se poseče sve drveće, ili ga suze trake na otprilike 1,6 metara, pa ko prodje, prodje...Ali da sačekamo pre toga Slaviju i Bulevar oslobodjenja. Trebalo bi da budu završeni do 2035.
Jos najava...
Da bi se izbegle gužve u centru grada i Kneza Miloša, najbolje rešenje je napraviti MOST na UŠĆU !!!. Sada svi sa Novog Beograda (čak i Zemunci) idu Knezom Miloša prema Tašmajdanu, Paliluli, Pančevačkom mostu, Karaburmi, Višnjici,...
Komentari (13)