Ko će preuzeti Busplus?

Tanjug

22. 04. 2014. u 15:47

Predstavnici Gradske uprave nisu postigli dogovor sa firmom "Apeks" oko daljeg funkcionisanja "Busplus" sistema, zbog čega se traži novi operater

BEOGRAD - Sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić izjavio je danas da je postojeći ugovor vezan za "Busplus" na snazi, ali da će biti raspisan tender za izbor novog operatera u gradskom prevozu.

"Kao što znate postojeći ugovor je na snazi. Biće raspisan novi tender, a kada bude bio raspisan novi tender, po njegovom završetku biće potpisan novi ugovor, tako da će to ići u skladu sa procedurom", odgovorio je Vesić na pitanje da li građani treba da plaćaju karte u prevozu i da li kontrolori mogu da ih kažnjavaju.

Početkom aprila, predstavnici Gradske uprave nisu postigli dogovor sa firmom "Apeks" oko daljeg funkcionisanja "Busplus" sistema, zbog čega je tada saopšteno da će biti održan tender za izbor novog operatera u gradskom prevozu.

"Izdao sam nalog Sekretaratu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da se krene u pripremu dokumentacije za novi tender za izbor novog operatera sa kojim bi Grad Beograd kreirao sistem na potpuno novim osnovama, od kojih bi najveću korist imali Beograd i Beogradani", rekao je tada Predsednik Privremenog organa Siniša Mali.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (13)

Boba

22.04.2014. 16:02

Ceo sistem naplate je osmisljen radi pljacke. Da ima pameti i postenja gradski prevoz bi se finansirao iz gradskog budzeta tj. minimalnim povecanjem lokalnih poreza a time bi svako dobio veoma jeftin prevoz na mesecnom nivou, oni koji automobilima zakrcavaju ulice i truju i sebe i ceo grad bi imali podsticaj da koriste gradski prevoz, ustedeli bi se stotine miliona na benzinu i sredina bi bila zdravija za zivot ali ovo je Srbija.

Predlagač koga nećete preporučivati

22.04.2014. 21:30

@Boba - Da imamo poštenu državnu administraciju, a znamo da je nemamo, stvar bi mogla lako da se reši kroz osetno podizanje oporezivanja benzina ili još bolje oporezivanja PUTNIČKIH automobila uz zakonsku obavezu, da inkasirani novac do poslednje pare ide u fond za modernizaciju gradskog prevoza. Ko hoće privatnu vožnju neka plati koliko traži država. Novcem bi trebalo finansirati nove linije i nova, dodatna vozila za češću cirkulaciju. Tako bi se ujedno rasteretio i grad od privatnih vozila!

Sredoje

23.04.2014. 12:00

@Boba - A ti bi da cela Srbija finansira GS u Beogradu? Lepa, skromna želja, nema šta!

ja

23.04.2014. 15:07

@Boba - Pa, recimo da bi se moglo urediti tako da se recimo deo sredstava ubira pri registraciji vozila u Beogradu (BG tablice) kroz neku lokalnu taksu, a deo kroz nekakvu taksu (5-6 din./lit) na gorivo prodato na teritoriji Beograda

Sale

24.04.2014. 09:49

@Boba - A zašto bi vozači automobila finansirali gradski prevoz a pritom ga oni ne koriste? Valjda prevoz treba da plate oni koji ga koriste - oni koji se i voze u njemu.

Knez

25.04.2014. 04:57

@Boba - Nisam vozac ali se slazem. Prevoz teba da bude besplatan tj. izbeci ogromne troskove oko validatora, kontrolisanja karata itd. Resenje je povecati PDV za odredjeni procenat i taj prihod usmeriti na poboljsanje prevoza, a istovremeno smanjiti akcize na gorivo (na taj nacin i cenu goriva) i tako kompenzovati onima koji ne koriste javni prevoz.

Milica

25.04.2014. 10:18

@Boba - Cela Srbija se i vozi u Beogradu, zasto da placaju samo oni koji su prijavljeni da tu zive!

Gspovac

22.04.2014. 17:37

Nema šta, BusPlus je potpuno zakazao. Gradski prevoz niko zivi ne plaća. Treba ući u bilo koje vozilo GSP-a i voziti se od kraja do kraja, pa videti da niko ne trlja validator. Niko zivi. A, taj Apex je Beogradu obećao bolju naplatu i veću bezbednost osoblja. Ništa od toga. Grad je izgubio stotine miliona evra, a maheri iz Apex-a, koji su toboze ulozili 12 mil.evra, dobro napuniše svoje dzepove. Ne postoji gradski prevoz zbog Apex-a.

Ma Ja

24.04.2014. 14:20

@Gspovac - Validatori se ne koriste od 30.12. kada je gsp-ovoj kontroli istekao ugovor. I sami apexovci,kao i gsp su govorili da im je profit uz gsp-ovu kontrolu visestruko povecan,ali im ugovori nisu produzeni. Sve je to taktika,da se unisti gsp,deo po deo...

Zoran1

22.04.2014. 19:44

Sumnjam da ce naci novoga operatora. Kome je potrebna bus kompanija ciji putnici nece da placaju za prevoz?

Kole

23.04.2014. 00:54

Ovaj Vesic, kao da kaze - ozenjen sam covek, nisam se razveo, ali sad cu da spremam svadbu sa novom zenskom. Pa ne ide to tako :) Prvo sadasnjoj zeni isplati sta joj pripada po razvodu, tesko ces moci da je oteras bez cvonjka. Dok se ne razvedes, nema novog braka :)

Sacha

24.04.2014. 08:14

Ma, neinteresuje mene ko ce preuzet "Busplus" nego ko ce platit tu igranku.

WWW

17.08.2014. 13:09

kontrolori bus plusa nas iritiraju od pocetka.nasta je licilo da zaustave autobus i po 15.minuta da pregledaju karte.imala sam utisak kao da sam na granici