Tri linije preko Mosta na Adi

N. VUKIĆ

21. 11. 2013. u 21:41

Preko petlje „Radnička“ lakše od Banovog brda i Čukaričke padine do Novog Beograda Putnike će ovom trasom od ponedeljka prevoziti linije 85, 89 i 94 sa određenim izmenama

VEZA između Čukarice i Banovog brda, preko Mosta na Adi, biće pojačana uvođenjem nove i izmenom postojeće linije javnog gradskog prevoza. Putnici će na ovoj relaciji, osim 94 i 85, koja će saobraćati novom trasom, ubuduće imati raspolaganju i autobuse s linije 89. Linije startuju od ponedeljka sa prvim jutarnjim polascima.

U Direkciji za javni prevoz kažu da su se završetkom radova na petlji „Radnička“ pružile mogućnosti za ostvarenje kvalitetne saobraćajne veze Novog Beograda sa Banovim brdom.

- U cilju iznalaženja optimalnog rešenja za uspostavljanje linije koja bi saobraćala preko Mosta na Adi i ostvarivala direktnu i brzu vezu između Novog Beograda i Banovog brda, a pritom ceneći potrebu da se korišćenjem novonastale saobraćajne veze na kvalitetan način povežu navedene gradske celine, na osnovu karakteristika postojećih linija opredelili smo se za korekciju trasa 85 i 89 - objašnjava Zoran Šarac, direktor direkcije.

- Planirano je spajanje linija 85 i 69 uz izmene koje podrazumevaju da umesto sa Čukaričke padine, linija 85 polazi sa okretnice na Banovom brdu. Na Novom Beogradu pružala bi se postojećom trasom linije 69 do kružnog toka kod opštine Novi Beograd, odakle će ići do Pohorske.Na liniji dugoj oko deset kilometara putnike će prevoziti pet vozila radnim danom u „špicu“, jedan manje tokom dana, dok će subotom i nedeljom voziti tri autobusa.

NOVE LINIJE POSLE ČAK 11 MESECI

PRVE linije javnog gradskog prevoza preko novog Mosta na Adi bile su 94 i 85 koje su uvedene od 1. januara 2012. godine. Stara trasa 85 bila je od Čukaričke padine pa sve do naselja „Belvil“.

DIREKTNO OD VIDIKOVCA DO BLOKA 61

LINIJA 69 biće ukinuta, a na njenoj trasi će saobraćati autobus 89 koji će spajati Vidikovac preko Čukaričke padine sa Blokom 61. Liniju dugu oko 15 kilometara pokrivaće 11 vozila radnim danom, dok će vikendom raditi devet autobusa. Osim GSP „Beograd“ vozila će obezbediti i „Lui travel“.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (13)

Marun

21.11.2013. 23:18

Tekst je malo konfuzan i nedorečen! Prvo napišete da se spaja 85 i 69,i da će to biti linja br 85(izvučeno iz konteksta), nije napisano gde će se linija nastavit(verovatno negde u uličicama "Belvil"-a). u sledećem pasusu piše da se linija 69 ukida a da na njenoj trasi saobraća postojeća linija 89(!!!!) koja nema ama bas ni jednu zajedničku stanicu sa 69kom...

goxybg

22.11.2013. 10:27

@Marun - Ja bih jednu liniju uveo tako da saobraca od zemunskog Keja pa Tosinim bunarom, pa Bulevarom Milutina Milankovica, pored buvljaka pa na novi most. Pa posle na Cukaricu ili Dedinje...

Nena

23.11.2013. 00:05

@Marun - Slazem se da je clanak konfuzan i imam utisak da novinaru nije jasno koja linija ostaje i dokle vozi!!! No, vaznije je, da Most na Adi treba iskoristiti za ono za sta je i napravljen, da brze stignemo od tacke A do tacke B. Nije Banovo brdo kraj Cukarice!!!! Gde su linije koje ce da idu do Sremcice? Gde je autobus koji ce povezati krajne tacke, N.Beograd i vrh Vojvode Stepe, samo je Miljakovac povlascen i dobio je liniju i pre mosta!!!!

anonimus

23.11.2013. 16:12

@Marun - gospodine marun 85 ide od banovog brda-pohorska,a 89 vidikovac-blok 61

milan

25.11.2013. 23:27

@Marun - procitajte kako valja. nista nije konfuzno i linija 89 se nespaja sa 69 i niko to nije napisao. most je i napravljen da bi se autobusop stiglo brze i bez kruzenja.

ja

22.11.2013. 00:10

urednik je malko skracivao...sve u svemu poenta je da ce preko novog mosta ici i linija 89.

Blokovi

23.11.2013. 15:44

Vratite 89 na staru trasu! Ovo je strasno! Ta linija se isprazni kod Gazele, mnogi od nas je koriste da tu presednu na drugu liniju. Sada mi stanovnici Blokova nemamo ni jednu liniju do Gazele. Ovo nije u redu i ne sme da tek tako prodje. Valjda je najvaznije da prevoz bude funkcionalan ili je mozda samo bitno reci da eto sada cak 3 linije idu preko tog novog mosta... Gde je ovde logika?! Dve linije (94, i sada 89) od Blokova preko novog mosta a niti jedna preko Gazele!!!

milan

25.11.2013. 23:22

@Blokovi - vama ne odgovara nova trasa dok nama sa cukarice odgovara i neka ostane. ima novi beograd puno vise linija od cukarice i bio je red da i za nas nesto ucine.

anonimus

26.11.2013. 15:51

@Blokovi - milane slazem swe sa vama jos kad cuju da od januara da ce i 88 da ide preko mosta al ce biti sokova

Nelle novi beograd

28.11.2013. 20:20

@Blokovi - Sa Cukarice do opstine NBG i Zemuna imatete 88 preko gazele.Zar nije logicnije da se 94 vrati preko gazele(od Miljakovca do Bloka 45) i nju preuzme pogon Novi Beograd,a linija 85 da ide, ne od Banovog Brda,vec od Zarkova ili Belih voda,preko Banovog Brda i mosta na Adi do npr.bloka 70.Do pohorske i Zemuna imate 88 a tramvaj 13 ovakav kakav (od Banovog Brda do bloka 45)je potpuno besmislen.Bolje da 13 od Banovog brda ide do Kalemegdana

CiciMici

29.11.2013. 13:33

@Blokovi - Kao stanovnik blokova na koje ti mislis (61 62 63 64 45 44 70), moram da te podsetim da 601 ide preko Gazele i to na svakih pet minuta :)

anonimus

29.11.2013. 13:46

@Blokovi - nelle novi beograd ostavite vi na miru 88 pa kad on od januara krene preko mosta na adi a 88 neide do pohorske a 13 stalno ici banovo brdo-blok 45 a uvesce tramvajsku liniju 11 od bloka 45 preko mosta na adi do kalemegdana tako i u povratku

Србистанац

23.11.2013. 18:30

Тако су, у политичко-пропагандне сврхе, уништили линију 94, која се празнила код Сава центра и била одлична за преседање ка Новом Београду и Земуну. Сада иде по шумама и горама нашег Топчидера поносног. Браво, градски оци, браво! Неко би са 3 године саобраћајне школе боље решио многе линије од Вас који сте за то плаћени.