Most na Adi grade po planu
11. 01. 2011. u 21:48
Problemi slovenačkog SCT neće uticati na spajanje novobeogradske i čukaričke obale.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tvrde da se izgradnja mosta ne dovodi u pitanje i da se poslovi odvijaju u skladu sa ugovorom koji je sa izvođačima radova potpisan pre skoro tri godine.
- Dokaz da trenutni finansijski problemi SCT nisu usporili radove predstavlja i činjenica da navlačenje bočnog raspona sa novobeogradske strane, za koju su prevashodno zaduženi Slovenci, dobro teče i ovaj deo mosta je premašio stotinak metara - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Saobraćajnica preko Ade Ciganlije biće završena do kraja godine, kada će biti omogućeno puštanje mosta u funkciju. Ukoliko petlja na Novom Beogradu ne bude u potpunosti završena do tog roka, vozila će uz pomoć rampi silaziti direktno na Ulicu Jurija Gagarina.
Bajić dodaje da je petlja u Jurija Gagarina samo deo pristupnih puteva na novobeogradskoj obali.
- Ukupna dužina saobraćajnica koje će biti izgrađene do Tošinog bunara iznosi oko tri kilometra - objašnjava Bajić. - To nije samo pristupni put mostu već on, sa šest raskrsnica uključujući i petlju, predstavlja jedan novi bulevar koji će se uklopiti u postojeću saobraćajnu mrežu u ovom delu grada.
Beograd je sa građevinarima koji su zaduženi za izgradnju novog simbola prestonice potpisao više ugovora. Izgradnja mosta poverena je konzorcijumu, koji čine austrijski "Por" i slovenački SCT. Ove firme gradiće i deo pristupnih puteva, za šta su ugovori potpisani pre dva meseca. Slovenci su za 36 miliona evra dobili da rade petlju u Jurija Gagarina i deonicu do Ulice proleterske solidarnosti. Na desnoj obali Save, "Por" će za 68 miliona evra, po sistemu "projektuj i gradi" uraditi petlju u Radničkoj.
Anonimus
11.01.2011. 22:03
Dakle nema ni pristupne saobracajnice,a za pola godine ce reci da nema ni tih rampi al ce most zavrsiti do kraja 2011.Sto necemo moci jos nekoliko godina da ga koristimo nema veze.
Preporucujem da u novinama iz Bosne i Hercegovine procitate clanke o tome kako ovi Slovenci grade petlju oko Sarajeva i koliko su para duzni lokalnim firmama. Sarajevska Hidrogradnja kao podizvodjac radova je demontirala skele i radnike posla kuci. Tako to rade Slovenci prema tome ovaj most ce u potpunosti biti zavrsen ko zna kad.
Mutne vode na srpski nacin !
Bitno je da ce lepo da izgleda i da smo najbolji, a sto nas opeljesise i sto nisu resili pristupne saobracajnice, ma pih... To su zanemarljive stvari!
Dajte da zaposlimo domaće firme. Imamo i stručnjake i radnike i sigurno će uraditi posao kako treba. Pitam se da li su uslovi banaka koje se nam odobrile kredite tenderi na kojima, koliko vidim, uvek pobeđuju firme iz EU? Pa naši građevinari su gradili mostove u celom svetu. Opametimo se i u ovim kriznim vremenima zaposlimo naše ljude.
Komentari (11)