Petlju kod „Careve ćuprije“ gradi 200 radnika
29. 11. 2010. u 21:20
Na završetku izgradnje nove petlje "Hipodrom" do sada je urađeno 10 od ukupno 11 konstrukcija
KOD "Careve ćuprije" kao u košnici. Lepi dani su na izmaku, pa neimari svaki trenutak koriste da radove na petlji "Hipodrom" privedu kraju. Više od 200 radnika na gradilištu angažovano je u dve smene na izgradnji konstrukcije nove raskrsnice.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, koja je investitor radova, kažu da je preostalo da završe još jednu konstrukciju.
- Do sada je urađeno 10 od ukupno 11 konstrukcija - objašnjava Nenad Bajić iz Direkcije. - Bulevar vojvode Mišića prema Rakovičkom putu je asfaltiran, kao i još šest konstrukcija, dok su na osam postavljeni ivičnjaci. Poslednja, jedanaesta konstrukcija je izbetonirana i radnici trenutno kroz nju provlače kablove za prednaprezanje.
Intenzivno se radi i na uklapanju sa Paštrovićevom ulicom. Za svih 11 konstrukcija izgrađeno je 117 stubova i izvedeno je devet potpornih zidova u dužini od 1.100 metara. Završeno je polaganje vodovodne i kanalizacione mreže u Bulevaru vojvode Mišića, a u toku su radovi na ugradnji slivnika na poslednje dve konstrukcije.
- Radovi na petlji "Hipodrom" su zahtevni i kompleksni zbog premošćavanja postojeće pruge, i to sa minimalnim zaustavljanjem železničkog saobraćaja, koji je na ovom pravcu učestao - objašnjava Bajić. - Ukupna dužina konstrukcija iznad Bulevara vojvode Mišića je oko jedan kilometar, dok sama raskrsnica sa Paštrovićevom ulicom predstavlja gredni most dužine 100 metara sa stubovima temeljenim na dubinama od 12 metara, kako bi se dobio siguran oslonac za saobraćajnicu.
Sam nadvožnjak će, sa po dve saobraćajne trake u svakom smeru, biti široka i moderna trokraka raskrsnica. Imaće prilazne rampe, koje će omogućiti nesmetano kretanje u pravcu Banovog brda ili dalji prolaz Bulevarom vojvode Mišića.
Petlja "Hipodrom" kod Careve ćuprije predstavlja deo saobraćajne mreže, u okviru koje se gradi i most preko reke Save na Adi ciganliji. Izgradnjom nadvožnjaka kod Careve ćuprije ukinuće se ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja na poziciji Paštrovićeve ulice, čime će se povećati bezbednost i ubrzati saobraćaj prema Banovom brdu, kao i prema centralnim delovima grada.
Wile E. Coyote
30.11.2010. 21:29
Ljudi, ne prepisujte jedni od drugih! Kod Hipodroma se, to je sasvim jasno, ne gradi petlja nego obična raskrsnica!
@Wile E. Coyote - Ovo svi citaju, ali ocigledno razumeju samo oni sa kratkim kursom urbanizma Beobuild forumu;)
@Wile E. Coyote - A da nisi malo dosadan sa istim komentarom vec mesecima? Ispada da se samo ti u sve razumes!!
Kada ce biti gotovo? Pricalo se da ce biti do jeseni 2010, a evo jos malo pa ce nova godina...
Komentari (4)